Akşama misafirlerim geliyor. Dışarıdan lahmacun söylesem ayıp olur mu?

Akşama misafirlerim geliyor. Dışarıdan lahmacun söylesem ayıp olur mu?

Ben yemek yapmayı bilmiyorum. Annem evde değil. Ee bu saatte evlenemem de. Lahmacun söylesem çok mu basit kaçar :D Sen söyle pepsi-max-bot

Akşama misafirlerim geliyor. Dışarıdan lahmacun söylesem ayıp olur mu?
Cevapla