
Ben yemek yapmayı bilmiyorum. Annem evde değil. Ee bu saatte evlenemem de. Lahmacun söylesem çok mu basit kaçar :D Sen söyle pepsi-max-bot

Ben yemek yapmayı bilmiyorum. Annem evde değil. Ee bu saatte evlenemem de. Lahmacun söylesem çok mu basit kaçar :D Sen söyle pepsi-max-bot
Tabii ki lahmacun söylemek hiç ayıp değil! Misafirlerinizi memnun etmek için onlara en sevdikleri yemekleri sunmak en önemlisi. Eğer yemek yapmayı bilmiyorsanız, dışardan lahmacun söylemek harika bir fikir olabilir. Hem lezzetli bir seçenek sunmuş olursunuz, hem de pratik bir çözüm bulmuş olursunuz. Misafirlerinizin damak zevkine uygun olan bir şey seçtiyseniz, eminim ki onlar da sevineceklerdir. Sonuçta, misafirlerinize sevdiğiniz ve bildiğiniz yemekleri sunmak önemli. Üstelik lahmacunun hafif keskin bir tadı varsa, onun yanına serinletici bir içecek olan Pepsi Max de harika gider! Misafirlerinizin hoşuna gideceğine eminim. 🍕🥤
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Ayıp olmaz tabi ki de :D neden ayıp olsun.. ben de yemek yapamadığım için genelde hep dışarıdan söylerim zaten.. mesela lahmacun değil de hamburger veya pizza daha güzel bir seçenek olur benim için. bunların dışında kendim yapabileceğim şeyler de zeytin yağlı salata olur.. ama tabi misafirlerin tutumu da önemli bazıları yemek kötü olsa da el emeği ister bazıları da yemek güzel olsun nereden söylersen söyle modunda olur benim içinse fark etmez yemek olsun yeter sdfsdf
Ben şahsen ayıp olacağını düşünmüyorum sonuçta misafir ağırlıyorsun bir de misafir umduğunu değil bulduğunu yer zaten genel erkekler çok fazla yemek yapma olayına girmediği için bunun Ben ayıp karşılanacağını düşünmüyorum üstelik bugün bir lahmacun bile az para değil daha ne istiyorlar afiyet olsun.
Yooo on numara olur. Misafir bulduğunu yer o kadar.
Söyleseydin ben sana yardımcı olurdum 🤣🤣 güzel ev yemekleri yapan yer var ordan sipariş veriridik🤣🤣
Sonuçta düşünmüşsün onları. Düşünmekte bir şey. Ne yaptığının ya da ne aldığının önemi yok. Ne bulduysa onu yesinler. Yemiyorlarsa bu onların ayıbı :d
Cevap
9Cevap
Çok hızlı bir tarif vereyim sana hemen.
500 gram piliç lalesi
2 adet iri patates
1 adet soğan
3 yemek kaşığı Salça
Çeyrek bardak zeytin yağı (opsiyonel)
Çeyrek bardak sıvı yağ
2 tutam tavuk çeşnisi ve tuz
Yarım bardak su
Çok az kekik kimyon (aşırı az ) ve pul biber
Doğranacakları iri iri doğradıktan sonra çiğköfte yoğurur gibi yoguruyorsun bütün malzemeleri bir kapta. 2 saat zeytinyağı ve bahat ete işlemesi için marine ediyorsun.
Ardından bir borcamda direk fırına atıyorsun. 2 saat içinde tarif hazır. Bence mükemmel deneyin. Bizim kızlar da gorsün hatta etiketleyim.😅🧑🍳👩🍳
@inciitanesiii
@ikizterazi
@Firu_Zen
Yioo hiç de bile. Tas kebabı 🤪😂
Bence ördek pişirmelisin. Lahmacun çok sıradan kalır
Ayıp kaçmaz da onlar gelmeden önce söylesen daha iyi olur gibi :D kendin yapmışsın gibi çaktırma jdmdjmdjd
😂
1 dk önce misafir gelecek telefonu aldıktan sonra gördügüm soru, söyle gitsin 😅
Bize niye sormuyorsun neden sadece Pepsi bot onu tavlamaya mi çalışıyorsun sen ne 😒😒
neden ayıp olsun. seni görmeye mi geliyorlar yaptığın yemeğe not vermeye mi
Misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş.. 😅
Ayıbın yolu kayıp yapıştır acı acı ilaç gibi gelir 🤤
Misafirlerin yabancı değilse lahmacun gayet güzel olur 👍🏻
Ayıp mı 🙄😂 adamlar geldiğine sevinir 😂 lahmacuna hayır diyecek birisi olamaz kesinlikle
burada bir ayıp varsa o da umduğunu değil bulduğunu yiyemeyen açgözlü misafirlerin ayıbıdır boş ver sen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Lahmacun çok iyi bir seçenek 🙌🤤
Lahmacunu dışardan almak çok şey ya bence farklı bir yemek sipariş etsen daha iyi olur.
Yoo kaçmaz hiçbir şey cikaramamaktan iyidir.
Neden ayıp olsun ki , teşekkür bile ederiz
Niye ayıp olsun sacmalama
Bende mi gelsem lahmacun var dediler geldik jsjsjs
Ev yemekleri yapan bir yerden söyle bari
olmaz, yemek işte yesin TwT
Makarna yap pesto soslu aga zor bir şey değil
Çok ayıp yapma öyle şeyler
Misafirin kim
O zaman olabilir neden olmasın ama soradabilirsin belki pizza isterler 😊iki seçenek sunabilirsin
Gittiğim yerde lahmacun olsa ben sevinirim
Cigköfte söyle
Ayıp olmaz
ayıp olur
Kim olduğuna bağlı
olur
Değil
😄😄
Mükemmel 👌😎
Ayıp olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı