
Heyooğ bu benim meşhur tatlım, gelin çantası.
İsteyene çayla ikram ederim, sizin akşamınıza hangi tatlı eşlik ediyor?

Heyooğ bu benim meşhur tatlım, gelin çantası.
İsteyene çayla ikram ederim, sizin akşamınıza hangi tatlı eşlik ediyor?
Ben de çok seviyorum bunu. Hafif ve kolay bir tatlı. Ben bir süredir tuzlu dönemimdeyim nedense tatlı pek çekmiyor canım ama yine soğuk baklava alıp gelen olsa yerdim gibi hissediyorum 😅
Evet, hafif ve güzel
Gel ben sana alayım 🫶
Avrupa yakasına doğru gel, ben seni alırım 😂
Afiyet olsun ellerine sağlık.. ben tatlı yemiyorum maalesef bu sıralar :) ama en çok da triliçe ve bitter çikolata seviyorum.. yanında da kahve ile.
Teşekkür ederim Barış, triliçe güzeldir 🌼
Rica ederim evet sütlü tatlılar çok güzel oluyor 🌸
Cevap
8Cevap
Ellerine sağlık, diyet yaptığım için uzak duruyorum tatlıdan. Benim geceme yeşil çay eşlik ediyor şu an
Teşekkür ederim, size de afiyet olsun 🌼
Çilek yedim az önce
Sesli güldüm 😂
Afiyet olsun 🍓
Eline sağlıkkk, afiyet olsunnn. Ben bugün tatlisizdim , salep içtim ama o da tatlı 😄😄😄
Teşekkürler canım, olsun o da güzel 🫶
Muhallebi yaptım gündüz bisküvi lırmak istiyorum üstüne bu saatte aklıma düşürdün 🥺
Yaparım öyle şeyler 😅
Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor 😊 ben sabah tatlıyı gömdüğüm için kalmadı 😂
Hahaha teşekkür ederim 🌼
Tatlı yemiyorum birkaç gündür. Görünce aklıma düştü ama, yarın ilk iş alacağım tatlı bir şeyler ✨
Bence de almalısın 🥰
Canım tatlı isteyince parmağımı ısırıyorum :D djdks
Jsjsj deme öyle üzülürüm bak
Neden ki 🙄
Tatlı yemiyormuşsun gibi algılıyorum 😂🫶
Tatlı sevmiyorum ya ben gülüm bir tek şey dondurma ve jelibon :D ben tuzlu şeyleri seviyorum
Çok basit bir o kadar da lezzetli bir tatlı, eline sağlık. Bizde de kakaolı fındıklı kek var 😄
Teşekkür ederim, size de afiyet olsun 🫶
Hiçbir tatlı eşlik etmiyor boğazım acıyor bir çorba yapıp içebilirsem kendimi şanslı sayıcam 😑
Benim de öyle, geçmiş olsun.
Rica ederim
Ellerine sağlık , çok güzel görünüyor
Teşekkür ederim 🫶
Eline sağlık.
Teşekkürler
Eline sağlık ablam harikasın 🧿💞💟
Teşekkürler canım
Çok iyi gözüküyor valla olsydı da yiyeydik
Teşekkürler, ikram edeyim.
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor 🌸
Teşekkür ederim ❤️
kek yedim dün akşam
havuçlu tarçınl
Yoğurtlu bademli meyve salatası.
Kendim🙄😄
😂❤️
Olsa da yesek.
İkram edeyim
Yapmadim
Yatış
yerim :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?