Kestane 🌰 sever misin? Kestaneyi 🌰 fırında mı? Tavada mı? Yoksa soba üzerinde mi yapıp yemeyi seversin?

Ah keşke soba olsaydı😕 olsun ben fırında yaptım ama sobanın verdiği keyif bir başka, bahçeye bir an önce bir soba alayım 🙂)
Geceniz sevgi dolu 🫶🏼 geçsin✌🏻
Kestane 🌰 sever misin? Kestaneyi 🌰 fırında mı? Tavada mı? Yoksa soba üzerinde mi yapıp yemeyi seversin?
Kestane 🌰 sever misin? Kestaneyi 🌰 fırında mı? Tavada mı? Yoksa soba üzerinde mi yapıp yemeyi seversin?
Güncellemeler
+1 yıl
🙏🏻
Kestane 🌰 sever misin? Kestaneyi 🌰 fırında mı? Tavada mı? Yoksa soba üzerinde mi yapıp yemeyi seversin?
Cevapla