
Bir Karadenizli olarak daha bu akşam lahana çorbası içtim. Bu araştırma beni ziyadesiyle üzdü. Tadı nefisti, bayılırım lahana çorbasına. Taste Atlas ekibini kınıyorum…

Bir Karadenizli olarak daha bu akşam lahana çorbası içtim. Bu araştırma beni ziyadesiyle üzdü. Tadı nefisti, bayılırım lahana çorbasına. Taste Atlas ekibini kınıyorum…
Bir kastamonulu olarak bende garipsedim... dünyanın en kötü yemeği seçilmiş bir de.
Neye kime göre dünyanın en kötü yemeği, dünya da kaç kişi yemiş.
bizim için özel güzel mis gibi doğal bir yiyecek, kıymetini bilmeyenler utansın :(
Lahana çorbası, bol yeşillikli, besleyici bir çorba çeşididir. Lahana, havuç, soğan, domates gibi malzemelerle yapılan bu çorba genellikle limon suyu ile servis edilir. Lehine konuşmak gerekirse, birçok kişi tarafından oldukça lezzetli bulunur. Lahana çorbası, sebzeli ve hafif ekşimsi tadıyla birçok kişi tarafından sevilir. Eğer yağsız ve sağlıklı bir çorba tercih ediyorsanız, lahana çorbası tam da size göre olabilir. Ancak herkesin damak zevki farklı olduğu için, bazıları tarafından biraz daha alışılması gereken bir lezzet olabilir. Genel olarak, lahana çorbasının tadı hafif, doyurucu ve besleyici bir çorba lezzeti olarak nitelendirilebilir.
Bence içtikleri çorbanın kriterini ve yapanı kontrol etsinler. Ben çok lezzetli tabak tabak içtiğim günleri bilirim. Bu arada damak zevkimde çevrem tarafından bilinir.
Cevap
30Cevap
Lahana çorbası içtim. Bence çok lezzetli ve sağlıklı bir yemek.
Hayır denemedim sarması güzel oluyor gadası
Hiç denemedim ama bence hak ediyor o sırayı... görüntüsü bile yeter zaten
Karışık yemekler midemi bulandırıyor; menemen, ıspanak çorbası, lahana çorbası etc. Yemeyi, içmeyi bırak görmek bile istemiyorum.
Etc ne, vb yide mi unuttun
https://i.hizliresim.com/ps3urj9.jpeg
Nöö unutmadım Some English woman problemss :/
Yes ay dozot
Biz pancar çorbası diyoruz. Tarhanayla birlikte yapılıyor. Bence gayet de güzel. Ayıp etmişler.
Bizde pancar çorbası diyoruz da buradakiler anlamaz. Kırmızı pancar mı diyorlar, Karadenizde yaygın o kullanım.
Hayır, yeşil pancar. Ya da kara lahana sanırım.
Haydaaa neden 7 . Sırada acaba Karadeniz'in en meşhur çorbasıdır ve şifa deposudur doyurucu ve lezzetli olur bence en azından 3. 4. Olmaliydi
En kötü 7. yemeğiymiş😅 doğal olarak 3, 4 daha kötüler oluyor🤭
@_KalbiSükûn_ yaa ben soruyu yanlış anladım sanırım , ben en iyi anlamında okumuşum sıralamayı 😂 hep bunlar cahillikten oluyor işte 😂 rabbim kimseyi cahilikle imtihan etmesin 😂 cahilllik zor şey 😂
Estağfirullah ya öyle deme ❣️
@_KalbiSükûn_ öyle öyle 😂
Düzelttiğim için utandım şimdi🙈
@_KalbiSükûn_ hayır ya olur mu öyle şey aksine çok memnun oldum tabiki birbirimizin eksiğini yanlışını düzelticez teşekkür ederim bunun için 🙏🥰 ben sadece soruyu yanlış algıladım sanırım böyle bir cevap yazmıştım
@_kalbisukun_. 🙋🌹🥰❤️
❣️🌺☺️
Kara lahana o kadar tövbe est. lik bir yiyecek ki sarma halini bile öyle seve seve yiyemiyor insan. Yine de çok gömmek lazım. Beyazı çok güzel oluyor ama karası işte.. neyse neyse alınmasın şimdi
En çok sevdiğim yemek lahana yemeğidir. Ağzının tadını bilmeyenler seçim yaparsa sonuç bu olur. Onlar ne anlar yemekten...
Ayrıca lahana faydalı ve sağlıklı bir yemek çeşidi
Şu an acayip sinirlendim.
yemek yemeyi çok severim ülkenin çoğu yemeğini seviyorum ama karadeniz mutfağını gerçekten beğenmiyorum
En kötü mü 🙄 yiyen birisi olarak dünyanın en iyi yemeği olabilir bence
Bunu 7. Sıraya koyanın Hindistan sokak lezzetlerinden haberi yok demektir
Lahana güzeldir ya onun içine mısır ekmeğini serpiştirince enfes oluyor tadı
İşte damak zevki olan biri neye göre seçiyorlar kim seçiyor bunu
Belgeselleri fazlaca izleyen biri olarak yemekleri kotu listesinde olacak en son ulkeyiz.
lahana çorbası şifalıdır kurbaga gibi sçırdır
aklıma *ısırgan otu çorbası yapan dayının açtığı tencere portalı* geldi
İçmedim ama bence de üzücü ya o kadar da kötü değildir. Lahana hem sağlıklı bir besin hem de sarması da çok güzel olur turşusu da çoğu şeyi
Hiç içmedim bu çorbayı ve görüntüsü bile iç açıcı değil zaten bence de kötüdür gibi
Tadı nefis..
Beyaz lahana da güzel ama bu daha bi güzel balıkçıya falan gidersen oralarda olabilir. Karadenizli balıkçılarda oluyor bazen denemeni şiddetle öneririm😄
Ya linç yiyecek olsam bile söylüyorum fikrimi Karadeniz mutfağı çok kötü ya ciddiyim çok kötü. Çok hem de
Abartılmış. Ben de pek benzer yemekler seven biri değilim ama babamlar duysa şaşkınlık geçirir sanıyorum. Bizde seveni çoktur.
Gayet de lezzetli bir yemek bence, Hindistan ve Afrika gibi yerlerde ne yediklerini gördükten sonra halime şükrettim ben.
Niye ya ben çok severim. Zevksizler 😂
Lahana çorbasına gelene kadar, berbat yemekler var. Saçma olmuş.
İçtim. Karadeniz yemeklerinin çoğu gibi berbat bir tadı var.
Karadenizlilerin yemekleri güzel olmuyor ki zaten. Gayet normâl
Karadenizliyim severim ama harbi sevilesi zor yemek. 😅
Mısır ekmeğiyle güzel olurdu şimdi😋Sevmeyenler kudurayn😛😂
O kadar da kötü değil ya ben lahana çorbasını güzel yapılırsa severim 😅
Karadenizliyim lahana çorbasına kötü siyenin alnını karıştırmak lazım.
Ben de Karadenizliyim ama bizde yok. Doğu tarafında ünlü sanırım.
Boyle kotu bisey olamaz :) içemedim kopeklerime verdim onlar bile icmedi :)
Bence kötü değil annem yapıyor arada severek yiyorum
Bu söyenenler kesinlikle yalan ilahana çorbasını çok severim, balık çorbasını da
güzel diye hatırlıyorum ama genel olarak pek çorba sevmem
İçtim
Ki haklılar bence ben lahana çorbasını sevmiyorum Karadenizli olsam bile
O nasıl bir araştırma, çok saçma yemekler de gördüm yani ne alaka
Nimete kötü denmez bu listeyi ypn emeği geçenleri kınıyorum büyük ihtimalle gevurlar
Niye ya bence güzeldi tadı🤷♀️ önyargılı içmiştim ama sevdim
Karadeniz'de ünlü muymuş. hemen yapıyorum biraz Karadeniz hayranlığı var da bende ahahha
Ağır olmuş bu yemedim ama yemeğimizin kötü seçilmesi hoş olmamis
Yahu bunlar ne anlar içine mısır ekmeği doğra ye bide. Kim seçiyor bunları
Ya bi sie deseydin ben çok seviyorum harika denizden çıkan her böcegi yemiyoruz ya
Askerde severek içtiğim çorba. Hasret kaldım ya. İçinde nohutu filan ağzımım suyu aktı.
Ağızlarının tadı yok. Ben seviyorum dünya da tamam
Yemeği ve dolması güzel
Ictim, cok severimde.
İçmedim, korkarım ben.😨
Soruyu çorbanın kendisine sorsan eminim o bile sevmiyordur kendisini:D
Neyyyy. Bunu diyenin zekasindan şüphe ederim
Kara lahana çorbadı kötü olur mu yaw
İçmedim merak da etmiyorum 😝
Hayır tabiki hiç sevmem..
İçtim osuruk kokuyordu
Dünyanın en kötülerini mi bilmem ama kötü
Halt etmişler.. çok güzel tadi var
Ebegümece çorbasına benziyor
Hayır içmedim
Bence harika. Ben çok severim
Bir kere sadece sevmedim bende
Ben bayılıyorum onların ağzının tadı yokmuş peh
Yemeyenler utansın diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?