Oturup karşılıklı bir şey yeseydik, ne yemiş olurdum öğlen yemeğinde?

Acıktım çok acıktım
Oturup karşılıklı bir şey yeseydik, ne yemiş olurdum öğlen yemeğinde?
Oturup karşılıklı bir şey yeseydik, ne yemiş olurdum öğlen yemeğinde?
Cevapla