o kadar icimde kaldıki. Lindt çıkarmış böyle yılbaşı temalı. İçinde birsürü güzel ayıcıklı çikolatalar var 😮 çok heveslendim. ama bence almiyim aşırı pahalı ya..

o kadar icimde kaldıki. Lindt çıkarmış böyle yılbaşı temalı. İçinde birsürü güzel ayıcıklı çikolatalar var 😮 çok heveslendim. ama bence almiyim aşırı pahalı ya..

650 ye buldum 🤣
yaa çok tatlısın canım uğraşıp bakmıssın 🥹💛 inanılmaz duygulandım
Cevap
5Cevap
Canım isterse veririm. Hiç düşünmem.
Her zaman yemiyorsun, almışken kaliteli olsun. Bence değer.
Ben 10 tl verırken gramına bakıyorum doyarmıyım dıye neyse sustum
Ucuzmus 😂😂😂o kadar para vermem şahsen bir çikolata ya
800 yıl dursa yine almam
Brownie 12 tl olmuş ona bile çok
Lindt diyorsun, boru mu? %100 değer.
Yurtdışındaysan çok değil
Çok Fazla
Yok azmış.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar