Arkadaslar cikolataya 800 tl fazla mı 😮?

o kadar icimde kaldıki. Lindt çıkarmış böyle yılbaşı temalı. İçinde birsürü güzel ayıcıklı çikolatalar var 😮 çok heveslendim. ama bence almiyim aşırı pahalı ya..

Arkadaslar cikolataya 800 tl fazla mı 😮?
Arkadaslar cikolataya 800 tl fazla mı 😮?
Cevapla