Merhabaa 🌸

Merhabaa 🌸


Alışveriş yaptım. Ton baligi stoklarımı yeniliyorum😂
Geçen aynı ton balığını migrostan almıştım, içim dışım ton balığı oldu bu ara ya bir süre yemicem artık 🤦🏻♀️
Afiyet olsun güzellik ama balığa ara verme, pilavlı ye gerekirse 😈
O fotoğraftaki balıklar senin tek öğünün ben hepsini iki ayda bitiririm 😂
Her gün öğlenleri yemegin yanında 1 konserve yiyorum. Akşamları ayrı yemek... 😂
Sen narinsin, normal öyle olması 😈
Ben dağdaki boz ayı, sen ormandaki ceylan... Nasıl aynı olsun 😈
Evet ben minnak bir ceylan yavrusu sen ise vahşi boz ayı ayrı dünyaların ponçikleriyiz 😔😂😂
😂😂😂😂
İzmir bombası seni görünce utanmistir o yüzden
Neden 😂
Teşekkürler tatlım 🌸
Cevap
18Cevap
Bu İzmir bombası niye böyle abartılıyor. İçinde kaliteli çikolata olanına denk gelmedim
Bende ilk defa yaptım zaten 😂
Tatil günüm her ne kadar yağmur olsa da oldukça keyifli bir gün geçirdiğimi düşünüyorum ve evet tatlılar yendi :) size de afiyet olsun...
Daha tatlı yemedim ama kriz geçirmek üzereyim hemen bişeyler yemem lazım akskskdkdkdkdkkfkll
İdare ediyoruz işte, tatlı yedim aldım kalori yine 😭
Daha yeni kendime geliyorum ve tatlım eksik aşağıda en son yağmur yağıyordu inmeye eriniyorum
Günüm danışanlarımla görüşme ve masajlarini yaparak geçiyor.
yarın tatlı günü benim için.. :( yarın tekrar sorun :)
Ödevli hastalik ve kurabiyeli geçiyor
Evet bugün acımadım gömdüm🤪
Senin cig bomban bile yenir kiz
tatlı yemiyorum :)
İyi diyelim iyi olalım...
Tatlılar henüz yenmedi ama kahveler hazır
Yeni kebap yedim. Biraz sonra çay yanına olabilir
Kahve içtim fakat tatlı tüketmiyorum.
Evet yedik kahvemizi içtik teşekkürler
Benim işim yedirmek otelde
İzmir bombası o kadar da iyi bir tatlı değil ya
Hiç şeker tüketmedim bugün
İzmire gelip bunu yeme hayalim vardı 🤷🏻♂️
Çalıştık, afiyet olsun
Kendimi severek 😌
:/ yokki
İyi geçiyor
Yattım
Az önce sütlaç yedim
Afiyet olsun
Yendı yendı
ver de yiyelim :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar