Sakızlı muhallebi diyerek startı başlatıyorum o zaman.

Kazandibi
Fırın sütlaç
Muhallebi
Tavuk göğsü
Supangle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sakızlı muhallebi diyerek startı başlatıyorum o zaman.

Tavuk göğsü ve kazandibini öyle çok sevmiyorum, kardeşim çok sever tavuk göğsünü, görseldeki muhallebi de nefis görünüyor, gel beni ye diyor, dokusu falan ne güzelmiş o muhallebinin, tiramisuya bayılırım, keza sütlacı da çok severim lakin fırın sütlaç olacak ve üzeri bol fındıklı olacak.
Sütlaç kazandibi tavuk göğsü yedim ama tadı nasıl unuttum
Ben hepsi diyorum her birine ayrı ayrı aşığım
Teşekkür ederim 🌺🌺
Cevap
52Cevap
Sütlü tatlılardan en çok triliçe yemeği seviyorum ama benim için fark etmez.. şerbetli olmasın gerisi önemli değil
Ben en çuk şütlü tatlılar araşında sütlaç ve supangle seviyoyum damak tadıma daha çuk yakın
sutlaciyda çok severim ama sulanglede çok güzel ben bugün sütlü tatlıları çok seviyorum aciktirmayin beni
Supangle ile sakızlı muhallebi arasında kaldım. Bu tatlılara profiterol de dahilse kesinlikle profiterol ama.
Magnolyaa profiterol muhallebi kazandibi trileçe sayılır mı bilmiyorum sonra hepsi en sonda sütlaç.
Ben pek sütlü tatlı sevmem. Seçeneklerden sadece Supangle'yi seviyorum.
Hepsi de birbirinden lezzetli tatlılar. Ayrımı çok zor.
Kazandibi, sütlaç, sakızlı muhallebi diye gidiyor liste.. Akşam akşam canımı çektirdin ahsh
Seçmek çok zor oldu çünkü sütlü tatlıların her birine zaafım var
Hepsini severim sütlü tatlılar benim vazgeçilmezim 🤩😋🤌
Hepsini severim aslında değişiklik olsun muhallebi diyeyim 😅
Bişe dicem baktım da şöyle bi hiç birisinde seçim yapamadım aynı anda hepsinden yiyebilirim 😂
Sütlaç en sevdiğim tatlı gerisine bakmadım bile
Tavuk göğsü, supangle
Sütlaç en sevdiğim ama fırın sütlaçından nefret ederim.
Sütlaç ya diğerlerini bilmiyom shdjd
bi hamsi koyu suçlacı yedikten sonra suclauı degismem
Bende sakızlı muhalebi diyorum yerken kendimi kaybediyorum 🤤
Sütlaç, kazandibi, keşkül 🤤
kazandibi
ağzım sulandı : )
Kazandibi profiterol
Sütlaç candır kazandibi de
Fırında sütlaç seviyorum
Sütlü olsun gerisi teferruat...
sütlaca bayılırım
Farketmez hepsi olur
Hiçbirine yükselmiyorum ya
Sütlaç sadece
Kazandibine bayılırım
Fırın sütlaç favorim 😋
Sonsuz Sütlaç olsun bıkmam..
Supangle favorim
Kazandibi ve supangle.
Kazandibi yanınada zıkımındi olsa olur 😂
Kazandibi seviyorum.
Sütlaç ve sakızlı muhallebiyi tek geçerim.
Fırın sütlaç birazdan yiyecem.
Mmmmmm bayılıyorum olsaydı üç dene yerdim şimdi
Sütlü tatlıların hepsini çok seviyorum.
Herkes fırın sütlaç demiş supangle dururken 😂
Karar veremedim bir çoğunu seviyorum
Kazandibi bir başka ya
Fırın sütlaç
Fındık aromalı ve fındıklı olsun bayılırım.
Bunların arasında en iyisi fırın sütlaç
hepsi harika görünüyor ya :D
Diğerlerini yiyemiyorum maalesef
Süphaneke
Supangle
Kazandibi
kararsız kaldım muhallebiyi seçiyim bari
Trilece
Sütlaç ve güllaç
supangle
supangle
fırın sütlac bayılırım
Magnolya 🍓
Lan o muhallebi hamur olmus o ne öylee 😂
Kazandibi tabiki
Puding
Tirileçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?