Sigara kullanmadığım için isimlerini de pek bilmiyorum ama kokuları bana berbat geliyor bence içmeyen insana en hafif sigara bile pis kokar diye düşünüyorum o yüzden Şimdi ne desem seni yanlış yönlendiririm.
@ErtugrulKARTAL1903 yok be, normal cevap verdim ben, bizim kızlar ince çikolata li biseyler içiyorlardi ama, kokusu az hafif diye, bana oda kokuyordu, ismini bilemedim bilsem yazardim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sigara kullanmadığım için isimlerini de pek bilmiyorum ama kokuları bana berbat geliyor bence içmeyen insana en hafif sigara bile pis kokar diye düşünüyorum o yüzden Şimdi ne desem seni yanlış yönlendiririm.
İçenlere sormuştum zaten
İçenler de pek yazmamış, zaten.;)))
@fesfs Tersinden mi kalktın bugün nedir 😂
@ErtugrulKARTAL1903 yok be, normal cevap verdim ben, bizim kızlar ince çikolata li biseyler içiyorlardi ama, kokusu az hafif diye, bana oda kokuyordu, ismini bilemedim bilsem yazardim
İyi iyi tamam. Bana da ne halin varsa gör deyince. Dedim saracak yer arıyor 😂
@ErtugrulKARTAL1903 Evet sen ne halin varsa gör umrumda değil git istersen bal kovanın içine düş umurumda bile değil
En az'ı mı var bunun hepsi bırakıyor