Nutella'yı bir zamanlar özgürce yiyenler burada mı? Tadı çok güzel şeyler neden zararlı olur ki?

Nutella'yı bir zamanlar özgürce yiyenler.

Şimdi ise zararlı, içinde palmiye yağ var dedikleri için ne yapacağını bilemeyip sadece uzaktan, nutella ile bakışanlar.🥺Ya da "amaaan bir kere geliyom şu dünyaya, ona bakarsan her şeyde bir katkı maddesi var" diyerek takmayanlar.

Bu çizim sizler için olsun 😄

Ne düşünüyorsunuz? Cola da zararlı deniliyor ama ben ayda bir veya iki kez içiyorum. Nutella'yı da öyle mi yiyeyim ne yapayım kararsızım. Ne bileyim, bazen diyorum hiç bir zararlı alışkanlığım yok, niye takıyorum?

Tadı çok güzel şeyler neden zararlı olur ki? 🥹

Aklım fikrim yemekte 😄
Aklım fikrim yemekte 😄
Nutella'yı bir zamanlar özgürce yiyenler burada mı? Tadı çok güzel şeyler neden zararlı olur ki?
Cevapla