Sabahları en çok hangi içecekle güne başlıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabahları en çok hangi içecekle güne başlıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Suyla uyaniyorum.
Sonra cay
Az once double sek turk kahvesi
Sonra yine su : ))
Sen bilirsin işini
🙈🙏💙
Eic icin tesekkurler 🙏💙
Rica ederim
Ben çaydan başkasına karşıyım
Çayın yeri başka
Aynen öyle vallahi çay bir numara
Çok iyi
Cevap
10Cevap
Sigara ve kahve ile güne başlıyorum her zaman için
Afiyet olsun
Kahve olmadan güne başlayamam. Uyanır uyanmaz mutlaka içerim.
Aç karnına sorun olmuyor mu
Anladım ama yine de kafein bağımlı olmaz fazla
Olsun azaltmak elinde
Keyfime bağlı capri sun bile içiyorum sabah sabah Kakao da içiyorum
Caprisun güzel olur
Güne çay ve sigaray la başlarım
Güzelmiş
Önce çay
Sonra kahve olmazsa olmazımdır...
Güzel.
Çay içiyorum afiyet olsun kardeşim
Sağolasın
Tabiki cayy, çay , cay
Afiyet olsun
Uyanınca ılık su , sonra çay içerim
Afiyet olsun
Su sonra çay sonra kahve bu şekilde gider
Güzel gidiyor
Çaycıyım
çay tabiki
Çok iyi
Çayla
Güzel
Çay ☕🙂
Ne güzel 🙃
Evet🙂
Çay diyorum
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Çay icerim
Afiyet olsun
Kahveylee 😍
Ne güzel
nescafe kesinlikle
Afiyet olsun
Kahve ☕
Afiyet olsun
Çayla başlarım.
Çok iyi
Filtre kahve
Afiyet olsun
Su ile
Ne güzel
Şu ile başlıyorum günaydın:)
Günaydın afiyet olsun
Teşekkür ederim gıdığını sevdiğim 🙂
Çayy
Şifa olsun
Kahve genellikle
Kahve
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar