Yeme & İçme Bu havada seni hangisi dışarı çıkarır? Çikolatalı pasta mı, sevgilin mi? Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 54 Yapay Zekaya Sor Pasta almaya gideyim ben.. iyi biriydi dersiniz arkamdan olur mu 😄 Bu havada seni hangisi dışarı çıkarır? Çikolatalı pasta mı, sevgilin mi? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
Bikız99 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. İkisi de çıkarırdı. Ama ne yazık ki ikisi de yok. Bu kış da evdeyim😄 0 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Sevgilim zaten yok çikolatalı pasta için dışarı çıkmam evde kendim yaparım :P 1 2 Yorumla Manquer +1 yıl Üfff uzun sürer.. bugün hazır yiyelim :)) Yorumla MrKuzey +1 yıl Maç var zaten birazdan hiç yapamam hazır almak en güzeli :D Yorumla
Delikanlisback Takip Et FenomenYoda Yaş: 31 +1 yıl Sevgilimle çıkar pastayı dudaklarına süre süre yerim 0 0 Yorumla
laraçınarr Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl pastamı getirden söylerim getirir. sevgilimi de ararım. olsaydı arardım yani. ikisi de dışarı çıkartamaz 1 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. ikisi içinde çıkmam. Çikolatalı pastasyı direk es geçtim zaten sevgilimide bu hava çıkarmam üşütür üzülürüm 1 0 Yorumla
Üşüyenbuz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 764 cevap paylaştı. Hava soğuk ve yagisli beni hickimse dışarı çıkaramaz 1 0 Yorumla
raif1923 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 996 cevap paylaştı. para kazanmak için yaptığım şey işyerine gitmek 1 0 Yorumla
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sevgilim olsaydı çıkardım Pastayı evede sipariş veririm 1 0 Yorumla
SekstingPadişahı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sevgilim motosikletimdir, miss gibi bahar havasında giderim alırım pastaneden, sahilde oturur birlikte yeriz... 0 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Sevgilim olsaydı sevgilim için çıkardım dışarı, ah beraber çikolatalı pasta yerdik, belki o yedirirdi elleriyle :D 0 0 Yorumla
Üyeadıalmadım Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Pasta için hayatta bu soğukta dışarı çıkmam ama sevgili için de çıkılmaz güneşli günler de gülerek görüşelim derim 😃 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl İkisi de çıkaramaz, hava aşırı soğuk. Ben zaten soğuğa dayanamıyorum gözüm hiçbir şeyi görmez yani :) 0 0 Yorumla
Highline Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Dışarıdayım zaten içeri ne sokar onu da oek bilmiyorum 1 0 Yorumla
nicksizim26 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl çikolatalı pasta sevgiliden daha cazip geliyo kdbdldbng 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sevgili kişisi mevcut değil. O yüzden çikolatalı pasta diyorum 😄 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Hiç kimse çıkaramaz. Sadece Vatan Bilgisayar'da okkalı bir indirim olursa anca. 0 0 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Mısır sultanı çağırsa dışarı çıkmam 😂 1 7 Yorumla Manquer +1 yıl Arap mı seviyorsun sen böyle esmer falan 😄 Yorumla blackman3419 +1 yıl Kendim de araplara benzediğim için aramızda tarif edilmesi mümkün olmayan bir bağ var😂 Yorumla Manquer +1 yıl Pembenin dediği o kara cocuk sensin demek kii 😄 Yorumla blackman3419 +1 yıl Neden bahsettiğini anlamaya çalışıyorum ama birisi kara çocuk demişti 🤔 Yorumla Manquer +1 yıl Cennet mahallesi pembe Yorumla blackman3419 +1 yıl En sevmediğim diziydi 😂 Yorumla Manquer +1 yıl Ben de sevmem.. ama biliyoruz işte Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Çikolatalı pasta tabi ki 1 0 Yorumla
Zarifkelebek_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 572 cevap paylaştı. Bu havada çıkmam🥶 1 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl ikisi de çıkarmaz evde rahatım yerinde:) 1 0 Yorumla
İzmirliPrenses00 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 367 cevap paylaştı. Çikolatalı pata net 😁 1 1 Yorumla İzmirliPrenses00 +1 yıl Pasta Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sevgilim 1 5 Yorumla Manquer +1 yıl Gökhan a bak hele seeenn.. bana da pasta alır mısın Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Manita istesin gece uyanır giderim ben 😎 Pasta kopegın olsun manqu Yorumla Manquer +1 yıl Allah işini rast getirsin.. eksik olma ☺️ Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl 🙏 herkesin yani hak eden herkesin manqu ☺️ Yorumla Manquer +1 yıl Aminn Yorumla
_KalbiSükûn_ Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Furkan Baysak kapandı mı aceba yav. Canım çekti 😢 0 2 Yorumla Manquer +1 yıl O ne Yorumla _KalbiSükûn_ +1 yıl Pastane 😅 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Manitam olsun fizana gideyim 0 0 Yorumla
Milky7way Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 99% +1 yıl Birinin beni pastaneye götürmesi şart! 🤩 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,4b cevap paylaştı. Bu havada beni kimse dışarı çıkaramaz 0 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Sevgilim. 0 0 Yorumla
gokhaniscimen Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 82% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 493 cevap paylaştı. İkisi de yok bende 0 0 Yorumla
narinbayamn Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl sevgilim 1 1 Yorumla narinbayamn +1 yıl çünkü onunn için canımı veririm Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. Sevgilim 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Sevgilim 😅 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. çikolata 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
İkisi de çıkarırdı. Ama ne yazık ki ikisi de yok. Bu kış da evdeyim😄
Sevgilim zaten yok çikolatalı pasta için dışarı çıkmam evde kendim yaparım :P
Üfff uzun sürer.. bugün hazır yiyelim :))
Maç var zaten birazdan hiç yapamam hazır almak en güzeli :D
Sevgilimle çıkar pastayı dudaklarına süre süre yerim
pastamı getirden söylerim getirir. sevgilimi de ararım. olsaydı arardım yani. ikisi de dışarı çıkartamaz
ikisi içinde çıkmam. Çikolatalı pastasyı direk es geçtim zaten sevgilimide bu hava çıkarmam üşütür üzülürüm
Hava soğuk ve yagisli beni hickimse dışarı çıkaramaz
para kazanmak için yaptığım şey işyerine gitmek
Sevgilim olsaydı çıkardım Pastayı evede sipariş veririm
Sevgilim motosikletimdir, miss gibi bahar havasında giderim alırım pastaneden, sahilde oturur birlikte yeriz...
Sevgilim olsaydı sevgilim için çıkardım dışarı, ah beraber çikolatalı pasta yerdik, belki o yedirirdi elleriyle :D
Pasta için hayatta bu soğukta dışarı çıkmam ama sevgili için de çıkılmaz güneşli günler de gülerek görüşelim derim 😃
İkisi de çıkaramaz, hava aşırı soğuk. Ben zaten soğuğa dayanamıyorum gözüm hiçbir şeyi görmez yani :)
Dışarıdayım zaten içeri ne sokar onu da oek bilmiyorum
çikolatalı pasta sevgiliden daha cazip geliyo kdbdldbng
Sevgili kişisi mevcut değil. O yüzden çikolatalı pasta diyorum 😄
Hiç kimse çıkaramaz. Sadece Vatan Bilgisayar'da okkalı bir indirim olursa anca.
Mısır sultanı çağırsa dışarı çıkmam 😂
Arap mı seviyorsun sen böyle esmer falan 😄
Kendim de araplara benzediğim için aramızda tarif edilmesi mümkün olmayan bir bağ var😂
Pembenin dediği o kara cocuk sensin demek kii 😄
Neden bahsettiğini anlamaya çalışıyorum ama birisi kara çocuk demişti 🤔
Cennet mahallesi pembe
En sevmediğim diziydi 😂
Ben de sevmem.. ama biliyoruz işte
Çikolatalı pasta tabi ki
İkisi de çıkarmaz.
Hanım çıkarır ya dşfşdllfçg
Bu havada çıkmam🥶
ikisi de çıkarmaz evde rahatım yerinde:)
Çikolatalı pata net 😁
Pasta
Sevgilim
Gökhan a bak hele seeenn.. bana da pasta alır mısın
Manita istesin gece uyanır giderim ben 😎
Pasta kopegın olsun manqu
Allah işini rast getirsin.. eksik olma ☺️
🙏 herkesin yani hak eden herkesin manqu ☺️
Aminn
Furkan Baysak kapandı mı aceba yav. Canım çekti 😢
O ne
Pastane 😅
Çikolatalı pasta sjsjsjs
İş için çıkarım yoksa uyurum
Manitam olsun fizana gideyim
Derbilerrr💛💙
Çikolata li pasta olsa da yesek
İş. Şuanda da işteyim zaten
Hiçbiri sksnjs
Birinin beni pastaneye götürmesi şart! 🤩
Hiçbiri 😀
Hiçbir şey uyucam
Sevgilim olsaydı sevgilim
Sevgilim 🎂
Bu havada beni kimse dışarı çıkaramaz
Çikolata yasak şekerli :) sevgilide yok evdeyim
Tabiki müstakbel eşim 🥰
Emin ol pasta
Pastaa
Kimse
Sevgilim.
Sevgilim pastayı eve sipariş ediyorum
Çikolatalı pasta
Besiktasin maçı
Ben daha düşünüyorum
Güzel bir şans
Sevgilim.
İkisi de yok bende
Sadece kömür
Çikolatali pasta
sevgilim
çünkü onunn için canımı veririm
Sevgilim
Sevgilim
Sevgilim 😅
Askom
çikolata
cikolatalı pasta