Ben çikolataya bayılsam da bıraktığı tartan nefret ediyorum. Çikolataya ayıp mı ediyorum?

Ben çikolataya bayılsam da bıraktığı tartan nefret ediyorum. Çikolataya ayıp mı ediyorum?

Evet ama her zaman değil.
Çikolatanın doğal olduğunu dilimle anlıyorum ben.
Mesela markette satılan eti Ülker çikolata hep yapay malzemeden çalınmış.
Bolçi öneririm özellikle..
Çikolatası ağızda öyle güzel bir tat bırakıyor ki o an o çikolatayı keşke yemeseydim nasıl kıydım bu güzelliğe diyorsunuz.
Ağızda çikolata tadı kalıyor, yağ değil.
Kalorisi uçuk kaçık ama tadı enfeeeesssssssssss.
Favorim fındıklı bitter ve antepli sütlü.
Duyguları uçlarda yaşıyorsun sadece ve çikolatayı önemsiyorsun bence. Aksi durumda bunları, hem de iki uç duyguyu birden yaşaman söz konusu olmazdı.
Keyfini sür. :-)
Cevap
5Cevap
Evet severim tabi ki de..
en çok zaten bitter ve beyaz çikolata yemeği seviyorum ben
Bu nidenle ince ağıjda kulay dağılan çikulatalayı alıyoyum
Çikolata aşktır
Çikolata yemeden geçen bir gün boş bir gündür
Tatlıya bayılırm cikolatanın verdigi o sıcacık samimi tat enfess ötesi
yediğin çikolatanın markasına ve kalitesine göre değişir bıraktığı tat
bazen gece 2 3 uyarnır bır parca çikolata atar agzıma yatakta eme eme uyurum
Genelde kalitesiz çikolatalarda yağ gibi bir tat oluyor sevmiyorum o hissi
Nasıl tat bıraktığına göre değişir
Çikolatayı sevmiyorum
Seviyorum
seviyorum
sevilmez mi ya :)
Seviyorum
Hemen fırça verin bana hemen öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?