Çikolatanın ağızda bıraktığı tadı seviyor musunuz?

Ben çikolataya bayılsam da bıraktığı tartan nefret ediyorum. Çikolataya ayıp mı ediyorum?

Çikolatanın ağızda bıraktığı tadı seviyor musunuz?
Çikolatanın ağızda bıraktığı tadı seviyor musunuz?
Cevapla