- Yeme & İçme konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılYemeklerden anlamam ama böyle büyük lahana sarması görmedim gerçi herkes aynı şekilde sarmıyor yani kimisi yaprağı pişiriyor kimisi çok pişirmiyor falan. Ben daha önce böyle bir sarma görmediğim için çok yorum yapamayacağım biz parmak gibi sarıyoruz bir de daha doğrusu annem sarıyor ben yiyorum 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Ben birazcık kalın sardım 😂 önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu olsun diye 😂
En İyi Cevaplar
+1 yılLahana sarması yapabiliyorsanız, bu gerçekten etkileyici! Herkesin kendi yemek yapma yetenekleri ve tarzları vardır. Tarife bakmadan bir yemek yapabiliyorsan, bu senin deneyimve becerin için bir göstergedir. Ancak, her zaman yeni teknikler ve tarifler öğrenmek için açık olmak da önemlidir. Yemek yapmayı seviyorsan ve bunda iyiysen belki de bir şef olabilirsin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılAfiyet olsun tabi ki de olur neden olmasın.. :D ellerine sağlık 🌹
12 Yorumla- +1 yıl
Sağol barışımmm teşekkür ederim 🙏❤️🥰
- +1 yıl
<3 :)
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılAmaa bunlar benim serçe parmağımdan bile ince olmuş. Bu gerçek bir yetenek vallahi helal olsunn
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyorsun valla bak şimdi böyle bakınca bsna da biraz ince gibi geldi 😂
Sen var ya bir tanesin tek tek ne uğraşacaksın tek hamlede işi halletmişsin maşallah hamarat hatunsun vesselam 🤣🤣
21 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 ben doyumluk yaptım 😂 bir tane yiyorsun bir daha bir hafta acıkmıyorsun 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
+1 yılBuyuk sarmissin, 2 tane sarma ile tencere dolacak gibi ama olsun, lezzeti onemli. Eline saglik.
21 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 doyumluk yaptım 😂 teşekkür ederim güzellik 🌺
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBen tarife bakarak dahi lahana saramam :D Yaprak sarmak daha kolay geliyor bana, halbuki lahana sarmak daha kolay.
16 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yiyerem haa 🤣 hepsi kolay aslında bunlar tarif gerektiren şeyler degilki annelerimiz den gorerek öğrendik zamanında sende denesen yaparsın güzellik merak etme 🤗🌺❤️
- +1 yıl
Denedim de olmadı :D Lahana sarmak zor iş, ona nazaran yaprak sarmak kolay benim için 💜☺
- +1 yıl
Doğrudur canım herkes herşeyi bilicek yapicak diye bir kavram yokki. Bizde zamanla öğrendik zaten
- +1 yıl
@1İnciTanesi yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
- +1 yıl
Ne demek ☺ Ben teşekkür ediyorum Maviş 🤍🥰
- +1 yıl
🙋❤️🙋❤️🙋❤️🙋
Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Oooo pek güzeller afiyet olsun, bende yapacağım muhtemelen bugün, kalp kalbe karşıymış be güzelim saralım sarmalayalım lahana gibi 😂😂❤️💐❤️
11 Yorumla- +1 yıl
Ohhh misss süpersin güzellik 🌺 şimdiden eline emeğine sağlık 🙏 afiyet olsun lahana sarması güzel oluyor gerçekten yanına da yoğurt çok yakışıyor
+1 yılEllerin sağlık 10 numara görünüyor 1 tanesini iki kişi yerse doyar zaten 😂😂
26 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu olsun diye 😂 birazcık kalın oldu ama azıcık 😂 ilk denemem oyuzden kusura bakmayın acemiliği mi mazur görün küçük bey 😂
- +1 yıl
Siz kendinizi yormayın canınızın çektiği bişey olursa haber verin ben size yaparım hanfendi 😂😂
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂 sizin gibi böyle iyi insanlarda var işte 😂
- +1 yıl
Tabi neslimiz tükenmedi daha ama sizin nesilden Bi sen kaldın galiba paha biçilemez duruyorsun çünkü 😉
- +1 yıl
Aynen 👍 benim neslin tükenmek üzere devletin beni hemen koruma altına alması gerekiyor 😂 tarihi eser niteliği taşıyorum sonuçta 😂
- +1 yıl
Korunacak Bi durum yok sağlamsın halla illa korunmam lazım diyorsan bana doğru yanaş 😂😂😂
+1 yılSenden olmaz olur mu beaa hamarat tatlişim benim. Bir de turşusu iyi giderdi lahananın 😋😋
14 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 lahanayi böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂
- +1 yıl
Kesinlikle canım, herkese senin gibi bir sevgili nasip olur inşallah bebeğim ☺️🔥
- +1 yıl
Estafurullah teveccühün teşekkür ederim canımin içi 🤗
- +1 yıl
İçimden gelerek söyledim inan ki bir tanem☺️😍
+1 yılÜff hemde nasıl 🤌 Tam devlerin ağzına layık vgjbhg
12 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum 😂 ehhh işte yaptık birşeyler 😂
- +1 yıl
bvgjbh tabee eline sağlık mütheşmeller
- Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılBu nasıl sarma yahu
Böyle sini gormedim hahah beterden beteri var dedikleri bu olsa gerek13 Yorumla- +1 yıl
Ehhh işte yaptık birşeyler 😂 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu olsun diye 😂
- +1 yıl
😂😂eline sağlık
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏😂
Bu şey gibi olmuş annemin soğuk baklavaya girişip börek yapması gibi :D
18 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yiyerem haa 🤣 aşk olsun kalbimi kırdın incindimmmm 😂
- +1 yıl
Yaa senin canını yiyerem haa senin yüzünden evde kalıcam kimse almıycak beni 🤣 annene de burdan kucak dolusu sevgiler saygılar gönderiyorum 🙋🤗❤️
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi
- +1 yıl
Yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🙋🤗
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
+1 yılÇin mantısı gibi olmuş. Olsun her türlü yenir eline sağlık
14 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 senin yüzünden evde kalıcam kimse almıycak beni sonra 😂 birazcık kalın oldu 😂 çünkü ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu olsun diye 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
- +1 yıl
Senin canını yerim ben çiçeğim 🌺 teşekkür ederim seninde ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
- +1 yıl
Ah ben bu doğruculuğum yüzünden kaç işimden kovuldum bir bilsen 😄
Mizahı mutfakta lezzetlendiriyorsun böyle kadını başlarına taç etsin onlar hıhh😏
🌷💖 - +1 yıl
Dimi ama çiçeğim 🌺 Olaya her zaman pozitif bakmak lazım 😂 lahanayı böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂
+1 yılEline sağlık.
Biraz daha büyük sarmalısın, neticede insan yiyecek.
13 Yorumla- +1 yıl
Doğru söylüyorsun 👍 burdan bakınca banada biraz küçük olmuş gibi geldi 😂 birdahakine dikkat ederim birazdaha kalın sarmaya çalışırım 😂 kusura bakmayın ilk denemem acemiliği mi mazur görün
- +1 yıl
Ne demek, ellerine sağlık.
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
🤣onun arka perdesi incedir de, bunlar yorgana sarılı ceset olmuş
13 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 senin yüzünden evde kalıcam 😂 kimse almıycak beni böyle dersen 😂 sen şey de " lahanayı böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmaz " de 😂
- +1 yıl
😂😂
+1 yılBen bi dünya yemek yapıyorum hemde en ağır yemekler tatlılar
11 Yorumla- +1 yıl
Maşallah sana 🧿
- Yeme & İçme konusunda 610 cevap paylaştı.
+1 yılO lahana sarması değil lahana köftesi gibi olmuş sanki 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılİş yemek tatlıda bitseydi behlül bihtere değil cemileye bakardı sjsjjsss ama yinede ellerine sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 çok güzel bir benzetme olmuş gerçekten eline emeğine sağlık güzellik 🌺
+1 yılbunlar cekımden dolayımı buyuk yoksa benım mı gözlerımde sorun var :D
20 Yorumla
+1 yılSen lahanayı sarmamışsın kefenlemişsin. Silah olmuş bu artık üzerinde yakalansan 6 ay yatarı var. 😂😂
116 Yorumla- +1 yıl
Son olarak bunu insan yiyecek insan
- +1 yıl
Öyle ölmem füze atsaydin keşke 🤣 incindimmmm 😂
- +1 yıl
Lahana kadar incinmemişindir eminim 😂
- +1 yıl
Düşün artık lahanayı böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂
- +1 yıl
Beni o korkutuyor ya sevdiğine şimdiden sabırlar dilerim 😂
- +1 yıl
Amin amin inşallah 🤣
- +1 yıl
İnsan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂
- +1 yıl
Düşmanlarıma seni gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim desene 😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂 kesinlikle edebilirsin tek parça gönder sekiz parça geri al 🤣
- +1 yıl
Parçası da sende kalsın bu yetenek mükafata tabi olmalı dimi 😂
- +1 yıl
Bencede 😂 yaptıklarım yapacaklarımın teminatı der elimdeki parçayı gösteririm 😂 reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 😂
- +1 yıl
Senin bu sektörde reklama ihtiyacın yok lahanaya yaptıklarından sonra 😂😂
- +1 yıl
Sayende evet olmiycak 😂 srnin yüzünden kesin evde kalıcam kimse almıycak beni 😂
- +1 yıl
Aaa eminim bu lahanaları yemek için can atan bir yığın erkek vardır bırak şimdi tavazuyu😉😂
- +1 yıl
Aynen millet sıraya dizilir şimdi 🤣 beni almak için 😂 hamaratim ya o bakımdan 😂
- +1 yıl
Seni kimse almazsa ben alırım dert ettiğin şeye bak. Tek isteğim acısız bir son olsun
Sarmaktan ziyade iç harcında neler var o önemli, bir de sanki ilk dokunuşta dağılacak gibiler
O saramaları kim yiyecek öyle 😄00 Yorumla
+1 yılHer şey çok iyi güzel olmuş ellerine sağlık. Ancak biri sorun var. Bana 2 tane sarma yetmez ki? Ben bir oturuşta en 40-50 tane yiyorum. 😀😀😀
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlmuş yenir mi ki bilemedim 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂
- +1 yıl
Tamam tamam getir yiyeceğim ya söz.
Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Elinize emeğinize sağlık 😊
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 seninde ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılbiraz kalın olmuş sanki : )
11 Yorumla- +1 yıl
Evet çok azıcık kalın oldu 😂 ben doyumluk yaptım 😂 ilk denemem oyuzden acemiliği mi mazur görün beyefendi 😂
Tarife baksan kim bilir nasıl olurdu :D
12 Yorumla- +1 yıl
@bynarcos deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂
- +1 yıl
Lahanayı böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂 bir düşün bakalım 😂
+1 yılMuhteşem ötesi 😁 olur olur 😏
111 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 valla beni alan yaşadı 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
- +1 yıl
Sayende bende öğrendim bundan 4 tane yapsam yeter öğünlük 😂 sırf sarmamak için yemeğini yapıyorum sen düşün 😁
- +1 yıl
Süpersin güzellik 👍 aynen bundan bir tane yiyorsun birdaha bir hafta bir şey yemiyorsun 😂
- +1 yıl
Lahana yemeği de çok güzel olur gerçekten onu acılı biber salçası ile dene çok güzel oluyor tadı seninde eline emeğine sağlık güzellik 🌺🙏🥰
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Seninde emeğine ellerine sağlık. Acılı yemek yapamıyorum ama özel pul biberim var kendi tabağıma katıyorum. Aslında aylık olarak tok tutması için 3 4 yaprağı birleştirip tek tencerelik mi sarsak 🤔😂🌸
- +1 yıl
Ahh keşke valla bu şekilde sarmış olsak ne kadar kolay olurdu iki tane sarardik işimiz biterdi 😂 kim çıkartmış sarma ince olucak diye o diyeni bir bulsam ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum yardımcı olurum 😅 kalın sarınca daha lezzetli oysa ki inceler kuru oluyor 😐
- +1 yıl
Yani çok ince olmasına gerek yok tabii bu benim gorselde yaptığım gibi de kalın olmasın tabi 😂 bunu insan yiyecek insan 😂 devler değil
- +1 yıl
😂😂 devlere selam burdan
- +1 yıl
Senin canını yerim ben güzellik 🌺 yorumun için samimiyetin için çok teşekkür ederim gülüm 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim. Hayırlı ve huzurlu bir gün dilerim 🌸😊
Selenanın ütopya sarmalarına benzemiş abla
13 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂 senin yüzünden evde kalıcam kimse almıycak beni 😂 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣
- +1 yıl
Senin canını yiyerem haa 😂 teşekkür ederim güzellik seninde ağzına yüreğine sağlık 🙏
Çaya kaçtı gözüm, 😆 süper gözüküyor 😌
15 Yorumla- +1 yıl
Tabiki çay önemli 👍 iş yaparken çay motivasyonumu arttırıyor 😂 yoksa böyle incecik satabilirbiydim 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Ya bir harf nasıl kelimenin anlamını değiştiriyor gördün mü 😂 hep bunlar cahillikten oluyor işte 😂 rabbim kimseyi cahilikle imtihan etmesin 😂 cahilllik zor şey 😂
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Büyük mü? Astigmatim mi ilerledi
11 Yorumla- +1 yıl
Azıcık büyük oldu 🤣 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu oluyor diye
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Firina vercen dimi😂
12 Yorumla- +1 yıl
Kazandada pişer 😂
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Çok süper olmuş tebrikler
12 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 böylede hamarat bir insanım işte 😂
- Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılYetim doyuran cinsten 😂
12 Yorumla- +1 yıl
İnsanın önce gözünü doyurmak lazım bence 😂
- +1 yıl
Bizim milletin gözü doymaz bacım boşuna uğraşma 😂
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlmamış diyeni döveriz datlım. 🤣
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede hemen dövelimm 😂
Şey azıcık büyük değil miii🤭😂
16 Yorumla- +1 yıl
Evett çok azıcık büyük oldu 🤣 ama deme oyle senin yüzünden evde kalıcam beni almıycaklar sonra 😂
- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 lahanayi böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂 bir düşün artık 🤣
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺
seninde ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️ - +1 yıl
🙋❤️🙋❤️🙋❤️🙋
- Yeme & İçme konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılYani böyle mi olması gerekiyor bunun hsjs
11 Yorumla- +1 yıl
Ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 böylede hamarat bir insanım işte 😂
- Yeme & İçme konusunda 905 cevap paylaştı.
+1 yılEn sevdiğim lahana sarması , olsa da yesek
13 Yorumla- +1 yıl
Bir porsiyon sarma almazmıydınız küçük bey 😂
- +1 yıl
Alınmaz mı ya düşünmen yeterli eline sağlık 🙏
- +1 yıl
tamam pikiii 😊
Lahana böreği olmuş. Olur senden olur 😅😅
11 Yorumla- +1 yıl
Doyumluk yaptım 😂 bundan bir tane yiyorsun bir daha bir hafta acıkmıyorsun 😂
Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Offff istediğim kadın :D
16 Yorumla- +1 yıl
Lahanayı böyle sarıp sarmalayan sana neler yapmazzz 😂😂
- +1 yıl
Hemen seni sarıp sarmalamsk lazım 😂
- +1 yıl
Hemen anlarım 😂
+1 yılYastık gibi olmuş 😀 elinize sağlık. Lahanada ince iyi olmuyor zaten👍🏻
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılTencereden büyük sarmalar iyisi mi sen onları fırına at😂😂
00 Yorumla
+1 yılaşırı büyük nasıl pişiricen bunu ayrıca yemesi de zor olur
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılGayet başarılı bir ben beceremedim şu lahana sarmasını...😄
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir tanesini yesen doyarsın
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 ben işte doyumluk yaptım 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Güzel görünüyor. Eline sağlık.
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 böylede hamarat bir insanım işte 😂
- +1 yıl
Tabiki güzel olucak çünkü ben yaptım 😂
- +1 yıl
Ehh işte yaptik bir şeyler 😂 bir porsiyon sarma almazmıydınız küçük bey 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden olmasın
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede mantıklı en azından doyurucu oluyor 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnan daha güzelini yapıyorum☺️☺️
16 Yorumla- +1 yıl
Maşallah sana 🧿
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
🙋😊🙋
Cevap sahibi+1 yılOkulunu okudum ben☺️
- +1 yıl
Doğrudur canım gastronomi mi okudun çok iyiyimis gerçekten
Cevap sahibi+1 yılEvet 4 yıl
+1 yılÇok küçük olmuş ya
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyorsun valla 😂 burdan bakınca sanki banada küçük gibi geldi 😂 ilk denemem oyuzden kusura bakmayın birdahakine daha büyük sararim
+1 yılOlmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Tmmm pikiii 😊
Olmaz gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂 senin yüzünden evde kalıcam kimse almıycak beni 😂
+1 yılabla tencerenin boyunda olcerek mi sardın
11 Yorumla- +1 yıl
Tencere boyutundan büyük oldu aşure kazanina koydum 😂
çok azıcık büyük oldu 😂 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣
Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Trol dimi😂
11 Yorumla- +1 yıl
Sustummmm 🤣
- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılOlmuş olmuş
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
Helal olsuun 👏👏👏
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
+1 yılOlur olur
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
Abla dürüm yapmışsın
13 Yorumla- +1 yıl
Ehhh işte yaptık birşeyler 😂 düşün ki lahanayı böyle sarıp sarmalayan bir kadın sevdiğine neler yapmazz 😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂
+1 yılDevlere özel galiba 😂
05 Yorumla- +1 yıl
Kalp kırmak istemiyorum sadece fotoğrafta gördüğüm şeyi yorum yaptım bize görünüş değil tadi lazım 🤌😋🤪😜
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 🤣 senin yüzünden evde kalıcam 😂 kimse almıycak beni 😂 ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣
- +1 yıl
Bende kalırım be 😂
Taktığın şeye bak 😂😂 - +1 yıl
Olur olur 😂Evde kalan kadınlar kulübünü kurarız artık ikimiz 😂
- +1 yıl
Evet bak çok iyi olur 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılYok sende. n Olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂 senin yüzünden evde kalıcam 😂 kimse almıycak beni 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılOhaaa yani
15 Yorumla- +1 yıl
Oha mıı 😂
Cevap sahibi+1 yılHatay dürüm gibi olmuş bu ablacım
- +1 yıl
Aynen ben önce göze hitap etmeye çalıştım 🤣 doyurucu olsun diye 😂
Cevap sahibi+1 yılOnun bir tanesini yesem bir hafta acikmam
- +1 yıl
Bencede 😂
Maşallah
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
Seni masterchef e alalım
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
