Arkadaşım evime ilk kez geliyor. Hazırladığım masa ayıp mı, basit mi kaçmış?

Arkadaşım evime ilk kez geliyor. Hazırladığım masa ayıp mı, basit mi kaçmış?
Güncellemeler
+1 yıl
Kahvaltı olarak düşünmüştüm😒
Arkadaşım evime ilk kez geliyor. Hazırladığım masa ayıp mı, basit mi kaçmış?
Cevapla