Kek için 3 paket kabartma tozu fazla mı?

40 yılın başı bı hamaratligim tuttu kek yapicam dedim bide sufle de yaptım ayrı sufle pismedi 😭 çiğ yediler maalesef kek de çok acı dediler bende 3 paket kabartma tozu kattım dedim annem snairim kek yemediği için biraz sinirlendi kffkfkffj
Kek için 3 paket kabartma tozu fazla mı?
Cevapla