Bence Obsesso daha iyi. Nescafe fazla acı geliyor🙄
Obsesso
Nescafe Xpress
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Xpress vanilyalı seviyorum
Mutlaka özellikle arabada giderken içerim alırım sjdjd
İçmeeen içmeeen
Zararluu
Kendini sattıracak işte djjf
Zararlı diyen ben
Hiç dikkat etmeyen ben dhfj
Sık sık falan deel yav oldukça raree
Teşekkür ettim🍁
Cevap
23Cevap
Obsesso denemiştim ama tadını beğenmedim hiç. Nescafe Xpress daha güzel bence
Karamelliyi sevmedim ama obsesso güzel, Nescafe den nefret ediyorum o derece 😅herkes kahvenin adını nescafe yaptı kahve yapar mısın yerine Nescafe yapar mısın denmesi aşırı gıcık skdjskxsksksksksk
Öğğkkkk hiç biri.
Bunlar şekerden ibaret . Bu gibi şeyleri içen kişilerin kendisine saygısı yoktur
Nescafe Xpress tat olarak daha sert bir yapıda obsesso ise süt kıvamı olarak çok yoğun benim tercihim Nescafe Xpress.
favorim kesinlikle bu
Nescafe evet fakat evde soğuk kahve yapmak çok eğlenceli kesinlikle. Hızlı çözüm olarak Nescafe, mutfakta eğlence için evde bir saat yeterli..😌🍀🗝️
Nescafe de İsrail'in. Obesso Türklerin sanırım. Ama israilde en iyileri satın aldığı için, ne yazık ki nescafe
Soğuk kahve hiç sevmiyorum çok çok nadir tüketirim. Ki bence ambalajlı olanların hiçbiri de güzel değil aşırı da sağlıksız
Soğuk kahve hiç daha tadına bile bakmadım..
Soğuk kahve midemi bulandırıyo , ben hiç sevmiyorum.
Kesinlikle nescafe express her sabah içerim işe gitmeden kendime gelmek için
Benim için fark etmiyor Nescafe Obsesso içiyorum ben 😄
Soğuk kahve sevmiyorum ama ikisi arasında seçim yapacaksam obsesso derim.
Soğuk kahve hiç sevmiyorum. Aslında sıcakta içmiyorum 😅 tercihim sadece Türk kahvesi
Obsesso'yu hiç denemedim. Nescafeyi denemiştim güzeldi.
Obsessoda tutturamıyor kıvamı nescafede tutturamıyor. En sağlam düzgün yapan starbucks yapıyor. Migrosta satılıyor starbucks frappucino benim favorim. İçiceksen sağlamını içicen.
Nescafe daha güjel oluyoy🌸💞🦄
Nescafe seviyorum vanilyalı olanı
Seçenektekilerden tabiki Nestleyi seçerim ama Jakobsunkini de öneririm oda baya yoğun güzel
En iyisi benim kendi yaptığım ahs :D
Obbesso tabi ki
Ben obseso mocha seviyorum. Bir de latte.😅
Obsesso white chocolate mocha güzel
nescafe xpress candır
Ben Obsesso hiç sevmiyorum Nescafeye aşığım💞
ikisi de çok kötü bedava verseler içmem
nescafe
o da ayda yılda 1
Obsesso tercih ederim genelde.
Nescafe Xpressi daha güzel buluyorum
Çok içerdim obsesso. Sonradan sıkıldım
Obsesso fiyat performans
Karamel kişi benim de favorim heryerde olmuyo
Obsesso'yu daha çok seviyorum
Nescafe Xpress
sütlü
Obsesso içerim.
Nescafe
Nescafe kalite
Obsesso 🤎
Nescafe😅
Nescafe
Elgato
Kurukahveci ihsan
Nescafe tabiki
Deli2go dene derim
Nescafe ve Jacobs.
Nescafe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?