Hangi içecek olmadan o günü kapatmam dersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hangi içecek olmadan o günü kapatmam dersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Soğuk kahve tabiki ama içemiyorum boğazlarım gıcıklanıyor soğuktan
Aman bu aralar dikkat et
Ederim teşekkür ederim
Rica ederim
Kesinlikle çay,(şu hariç tabi😂)
Yaa
Rica ederim
Cevap
31Cevap
enerji içeceği ve kola tabi ki de bir de kahve içmeyi de oldukça çok severim
Afiyet olsun
Çay da içerim kahve de kola da ama biri olmadan yaşayamam demem her gün içmesem aramam. O yüzden SU diyeceğim 😅😂
Su en iyisi
espresso resmen İtalyanlardan fazla tüketiyorum onu geriç daha gayri resmi ama resmileştirecem
Çok iyi
Yazın olsa içe tea şeftali derimde kışın pek içmiyorum.
Oh ne güzel
Oh diyorum zaten off deme oh de sloganı bu içe teanın😀😀
Haha aynen
Bi kayfee kefimiz var onsuzda gün bitmesin bi zahmet
Ee yani güzel olur
Su galiba. Çay desem onu da yazın pek içmem.
Yaaa
Yaaa... Hava sıcak, çay sıcak. Hiç çekilmiyor. Sabahları yazın meyve suyu içiyorum. Yoksa dolaptan su koyup içiyorum.
En güzelini yapıyorsun
Lanet olası kahve. Onun yüzünden 29 saattir uyanığım. 🤦
Bı benim uykuma etki etmiyor bu kahve
Sen hiç 8 fincan kahve, 6 bardak yeşil çay ve üstüne bir de Redbull+viski karışımı içtin mi bir günde? Ne olduysa ondan sonra oldu.
Alkol harici diğerlerini içerim
suyu cok iciyorum.
tarcinli sutude azalttim :)
Afiyet olsun
Türk kahvesi içmeden günü tamamladığımı hatırlamıyorum..
Çok iyi
Su olmadan asla. Günde en az 3 litre su içerim
En guseli
Su, çay ve kahve gerçi kahveyi son 1 2 aydır huy edindim kendime her gün 1 tane ufak fincan türk kahvesi içmeye başladım, iyi hissettiriyor...
Yine çay yine çay derim abi 😅
🙃
Kahveyle açıp kahveyle kapatiorum :)))
Çok iyi yapıyorsun
Kahve gadasi
Şifa olsun
Her gün düzenli olarak içtiğim bir içecek yok.
Yaa
Çay olmazsa o gün yok sayılır
Kesin olacak diyorsun ne güzel
Çay müptelasıyım.
Çayı bende severim
Kola ve çay diyebilirim.
Afiyet olsun
Türk kahvesi olmadan çok zor
Onun yeri başka tabi
Kahvesiz asla yapamam
En çok sevdiğin kahve çeşidi
Latte ve türk kahvesi
Senin?
Su haricinde kahve
İyiymiş
Çay olduğunu düşünüyorum
En çok içtiğimiz şey
Kesinlikle katılıyorum Türkiye'nin Başkenti Ankara Hakkında Bilgiler ↗ süper bence beklerim
Kahve ve limonlu su
Ne hoş
Filitre kahve ve Türk kahvesi
Ne huzel
su ve cool lime
Ooo iyisin
teşekkürler
Rica ederim
Su yazacaktım resmi görünce fikrim değişti 😀
Ne yazacaksın o zaman
Çay olmadan olmaz
Afiyet olsun
suyu çok içiyorum.
En güzelini yapıyorsun
çay eksıklıgını muhakkak hıssettırıyor
Bende içerim muhakkak
Çayyy
Afiyet olsun
Çay olmazsa olmaz
Onun yeri her daim başka
kahvee
Güzel
Türk kahvesi☕
Afiyet olsun
Rica ederim
Sigara
Bırakma şansın varsa bırak
Çay derim
Ne güzel
Çay🤩🤩
Afiyet olsun
SU :D
Şifa olsun
teşekkürler
Rica ederim
Kahve
Ne güzel.
Çay olmadan olmaz
Süper
Su, kahve
Afiyet olsun
Su...
Afiyet olsun
Sadece su
Ne güzel
Kahve olmadan.
Bende şimdi akşam için kahve almaya gidiyorum
Kahvemmmm💞
Bu konuda iyisin
O zaman kahveler senden
Harika
+3 türk kahvesi
Guzel
nescafe
Süt tozu yerine sütlü iç
2 birarada alıyorum hazır süt sevmiyorum
Onların içinde çok katkı oluyor diye dedim 🙃
haklısın gadası
🙃
Colaaa
Şifa olsun dicem de zararlı 😅
Ahahhshs
Su 🫗
Afiyet olsun
muhakkak kahve
Çok iyi
Çay ve kahve
Ne güzel valla
Kahve.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Kahve
Ne güzel
Su olmazsa olmaz 😁
Aynen onsuz hayat olmaz
nescafe olmadan
Güzel
Coca-Cola
İçme desem
Gadası yemek iyemiyom o olmadımı
Sağlığın için zararlı
Tm gadası azltırım yavaş ça barakırım
Ballı sütüm ❤
Sağlık deposu işini biliyorsun
Sadece su
Afiyet olsun
Turkish coffe
Yapsana içelim
Yeni içtim
Yaa kaçırmışım
Çay, sonra su...
Afiyet olsun
Kaka kola
Hiç alma daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar