
Tercihe göre degişir tabi.
Ince bardak
Fincan bardak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tercihe göre degişir tabi.
Ben genelde tutma açısından daha rahat olması için bedensel engelli olduğum ve kaldırma sıkıntım olduğu için fincanda daha rahat içiyorum kulplu bardak kullanıyorum.
Çayı ince belli de severim küçük tiryaki bardağı dedikleri türden… demli ve kaliteli bi çaysa.. ah bir de sıcaksa yanında da ufak bi atıştırmalık varsa… 🤭
İnce bellide içilir; demin tadı, çayın sıcaklığı öyle çıkar..
Teşekkür ederim..
Cevap
24Cevap
Çay içmem.. kupa da nescafe tercih ederim
Porselen olmadıktan sonra her türlü bardakta içerim..
ince belli kıtlama şekerle.. şeker kullanıyosan.
Sıcak içmeyi seven ince belli ılık seven fincandan içsin
İnce belli bardakta daha keyifli
Şarap bardağında bile olur nsjsdjdnd
İnce bardak tabiki çok güzel oluyor bence
ikisinde de içilir ama Ince bardak diyorum
İnce belli bardakta daha iyi
taze ve demli olsun farketmez
Sanki fincan bardakta daha iyi.
İnce bel. her zaman zevklidir
Evdeysem porselen kupa dışarıda cam bardak
ince belli bardakta içilir bencesi
Tabii ki de ince belli bardak
Fincanlar çok kaba tat veriyor 😂
Fincan diyen erkek vurduruyordur.
çay bardağında içmeyi daha çok seviyorum,
İkisiyle de içilir
İnce bardak gerisi hikaye
fincan bardak.
Afiet olsun o zaman hanim efendi
İnce belli
#Hükümdar
İnce bellide içilir..
İnce belli bardakta içilir.
İnce belli bardağın zevki bir başka oluyor.
Ben büyük ve saplı bardakta tüketiyorum 😂
ince belli bardak
İnce belli bardak
Tabiki bardak
İnce belli
fincan bardak
İnce bardak
Farketmez ya
200ml bardak
Ince bardak
Ince bardak
Su bardağından
İnce belli bardakta
İnce cam bardakta
İnce belli ❤️
İnce belli
Fincan ☕️
ikisinde de güzel
Fincan kuzen
fincanda içerim
fincanda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?