Dışarda yemek yemek artık saçmalık haline gelmedi mi?

2 kişi karnını 500₺ den aşağıya doyuramaz oldu bu rezillik neyin nesidir yemeyin esnaf taş yesin bi ders vermek lazım bu kazıkçı esnafa

Dışarda yemek yemek artık saçmalık haline gelmedi mi?
Cevapla