Papatya dalında güzel, bardakta değil. Papatya çayını severek içebilen var mı?

İçim dışıma geldi anasını satayım. Sakinleştirir, depresyonu yatıştırırmış dedim demesine ama bardağı bitirsem daha huzursuz olacaktım. 😄

Papatya dalında güzel, bardakta değil. Papatya çayını severek içebilen var mı?
Cevapla