Eşlik edilmesini..
Yalnız takılmayı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle yalnız takılmak, yemek yerken başkasıyla olmak garip hissettiriyor aile yemeklerinden bile mümkün olduğu zamanlarda kaçarım. Gerçi arkadaşlarımla buluşunca mecburi gün sonunda yemek yiyoruz fakat tercihen bir şeyler mi içelim yoksa yemek mi yiyelim derlerse çok aç olmadığım sürece içecek bir şeyleri seçiyorum çünkü dediğim gibi insanlarla yemek yemek pek hoşlandığım bir durum değil. Sadece yemek masasında edilen sohbet çok güzel oluyor fakat aynı sohbeti bir şeyler içerken de yapmak mümkün.
Sevdiğim insanlarla yemek yemek çok hoşuma gidiyor
Ben yalnız yiyorum maalesef her zaman. ama tabi k ide sevgilim ya da eşim ile yemek çok daha güzel olurdu.. ya da arkadaşımla da yiyebilirdim.. ama şu sıralar film dizi açıyorum kendim yiyorum
Karşılıklı, neşe dolu, keyif dolu sohbetler ile
:)) teşekkür ederim✨
Cevap
21Cevap
Sokak çocuklarıyla, dışarda kalan Hasan Amcayla, huzurevinde huzursuz Hayri Dedeyle akşam yemeğini tercih ederim. Birde Filistinde hiç akşam yemeği görmeyenler var. O çocuk ve anneler içinde güzel bir akşam yemeği olsa iyi olurdu.
Aileyle insanın adını adinin yuregini yureginin yanına koyduğum insan ve insanlarla es anne baba kardeş evlat dostlar arkadaşlarla yiyilen yemeklerin tadi lezzeti Ve ortamı ambiansi muhteşem ötesi güzel hoş olur
Bir bayanla Akşam yemeği mükemmel olurdu birde günün sonunda yatak ta varsa daha tadından yenmezdi
Kalabalık yemek güzel olur sorunuda begeneyim ki belki benimde etiketlersin😂😂
Eşlik edilmesi da söz konusu yalnız kaldığım zaman da oluyor.
genelde yalnız yiyorum ama birileriyle eşlik etmeyi daha çok seviyorum
Yalnız takılmayı çünki o esnada sadece yemek yemem. Günün genel özetini çıkarırım ve o esnada istediğim müziği dinlerim
Yalnızlıktan yoruldum konuşacak hayatımı paylaşacak biri lazım
Eskiden yalnız yemek yemeyi hiç sevmezdim şimdi dizimi izleyebilmek için yalnız yemek istiyorum
Eşlik edilmesi çok hoşuma gider
Tek gidince kimse saygı göstermiyor. O yüzden eşlik iyi olur
Akşam bizimkilerle sohbet saatimiz vardır. Onlar çay ben Nescafe içer bir şeyler atistiriz. Hafta sonları da öyle onun dışında solo yiyoz
Bu ara yalnız olmaya ihtiyacım var
Tabiki eşlik edilmesini
Tek yemeyi tercih ederim
Fark etmiyor bana göre
Hayat paylaşınca güzel
Yalnız takılıyorum
Basbasa yenen yemekleri tercih ederim.
Yalnız yemek yemekten hoşlanmam
Yalnız takılmak.
Eşlik edilmesini seviyorum
Eslik edilmesi
Genelde yalnız olduğum için yalnız diyeyim.
Bazen insan konuşacak birilerine ihtiyaç duyar
Mujbang videosu ile yemek yemeyi tercih ediyorum
Eşlik edilmesini isterim
Genelde yalnız takılmayı
Ölümlü dünya... olan zamanımı da tek mi geçireyim
Farketmez yemek zevkkini her turlu alırım
Fark etmez.
Farketmez bana
Eşlik edilmesini isterim
Eşlik edilmesini
Yalniz
Tek başıma
Tabiki yalnız
Yalnız..
Fark etmez
Duruma göre değişir
B şıkkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?