Çiğ köfteyi acılı mı acısız mı seversiniz?

Acılı Tercihim
Acısız Tercihim
Farketmez Yeter ki Çiğ Köfte Olsun
Çiğ Köfte Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çiğ köfteyi acılı mı acısız mı seversiniz?

Ciğ köfte diye her yere yayılmış salçalı bulgur saçmalığından bahsediyorsak ağzıma bile sürmem. Gerçek, etli bir çiğ köfte acısız olmaz, herşeyi hakkını vererek yemek lazım.
Cevap
23Cevap
pek sevmem ama acılı tercih ederim yersem de
Hafif acılı tercih ediyorum. Yoğun acıya maalesef alışamadım.
acı severim ama artık dokunuyor o yüzden acısız yiyorum
En fazla, hafif acılı. Çok acılı yiyemem.
Çiğköfte acısız olmaz elbette ama orta acı daha iyi
Acılı seveyim
Acısız daha lezzetli bence.
Acılı varken tabi Kia cılı
Çok acılı yiyemem maalesef
Kesinlikle acılı ve bol nar ekşilii
Acısız, çünkü midem hassas
Adanalıyık allahın adamıyık. Acılı tabiki
Acılı da onun bir de sonrası var🔥
Hafif acılı severim...
Hafif acılı olmasını isterim.
Acılı olmazsa çiğ köfte olmaz
Kesinlikle acılı 🤤♥️
Farketmez affetmem her türlü
Boll acilii😋
Direkt olarak çiğ köfte tercih etmiyorum
Acılı
Az biraz acılı olsun
Acılı olmalı
Acılı
Acısız
Çiğ köfte sevmiyorum
acısız yerim
Kesinlikle acılı.
Acısız
acılı tabii ki
tabiki acili
az acılı tercihim.
Acılı tercihim
Acılı yerim
Fark etmiyor , yerim.
acısız kanka
Az acılı
Acılı yiyemiyorum yaa
Acılı daha güzel
Sevmem
Acısız
Orta acılı
Acılı
acılı yerim
Acılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?