Pratik tatlıları lezzetli buluyor musunuz?

Merhabaa 🌸

Yoksa meşakkatli ve emek isteyen tatlılar sizin için daha mı lezzetli oluyor?

Mesela ben bu tatlıyı beş dakikada yaptım 😅.

Hemen anlatıyorum; 1 adet quark, 1 yemek kaşığı bal, 1 adet yumurta, 1 yemek kaşığı un. Hepsini bir kapta çırptıktan sonra yağlı kağıtlı küçük bir borcama döküp 180 derecelik fırında yarım saat kadar pişirdim. Üzerine de benmari usulü bitter çikolata eritip döktüm.. Tadı gayet güzel ama aşırı şekerli tatlı seven biri için ideal bir tatlı değil.. 🧚🏻‍♀️

Pratik tatlıları lezzetli buluyor musunuz?
Pratik tatlıları lezzetli buluyor musunuz?
Cevapla