Evdekiler de niye mutfağı batırıyon diye bana çemkiriyor. Hayat
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gel benim mutfağı batıralım..
Tek yaşıyorum, kafanı dağıt mutfakta istediğin gibi
Bu soru niye cinselde? Neden tiramisu? Böyle tiramisu yapmayı nerden öğrendin 🤔😂
Sorunun kategorisini ben "Diğer" diye seçmiştim. Site niye cinsel diye değiştirmiş bilmiyorum.
Koskoca sitenin bile kodlaması sadece cinselliğe çalışıyor 😂😂😂
Aynen yaa nedir bu cinsellik takintisi 🤣🤣🤣
tiramisunun anlamı "al beni götür" olduğundan olabilir mi
Beni yukarı çek demekmiş
https://tr.wikipedia.org/wiki/Tiramisu
Vay arkadaş kadın hesabı olunca tiramisu bile cinsel konuya giriyor şanssızlığı bak 😂😂
Site otomatik değistirmis saçmalik
Ondan dolayı paylaşım yaparken konu etiketine dikkat etmek gerekiyor
Ben "diğer" konu etiketini seçmiştim, site değistirmis
Site de genelde cinsellik üzerine muhabbet dönünce robot sistem de ona göre ayarlamış sende site kurbanlari arasına hoş geldin 😂
Tatlı seuler serotonin salgılatıyor ya ondandır
Çok severım
Komşum olsan gönderirdim. Kimsenin sevindiği yok zaten
Nerde yaşıyorsun
İstanbul
Uzak maalesef
Ula hayağt diye bağır evde
Bağıramiyosun bile millet uyuyor 😂 tam arabesk dinlenecek durumdayim. Normalde hiç dinlemem
Bi yerde durmasını öğrenin artık
Anlamadim
Of ya olsa da yesek😋
Komşum olsan gönderirdim. Kimsenin sevindiği yok zaten
Teşekkür ederim dertleşmek istersen beklerim
Bu sorunun cinsellik le alakası yok ki
Sorunun kategorisini ben "Diğer" diye seçmiştim. Site niye cinsel diye değiştirmiş bilmiyorum.
Evet bazen yapıyor öyle
Niye terketti cinsellik yüzünden mi
Yok başka şehre taşınacakmış ben de gelemem dedim. O zaman evlenemeyiz dedi terketti
Eksilerini yaz onun artılarını da yaz ne çıkıyor
Aslında biliyomusun, benim tüm sevgililerimi ailem çevrem beğenmiyordu.
Ilk defa buna herkes bayılmiştı herkesin onayladiği tek kişiydi. Çok şımarttim galiba
Şimdi ınstagrama güzel bir foto. koy mümkünse sadece o görsün şöyle bol dekolteli çekici bir şey :)
Onun instagramı yok 😂
Yanlışlıkla Whatsapp dan yolla.. ne sever en çok kombinde
Kendimi küçültemem. Beni terketmiş adam
Yani bir şekilde görmesini sağla. İddialı giyinmez misin
Terketmeseydi giyinirdim de boş ver ona değmez artik
Bu harika olurdu barışmak için çağırırsa böyle git.. ama barışma
Çağırmaz çağırsa da ben gitmem artik
Ne kadar süredir berabersinz neler yaşadınız önemli şeyler var mı tatil cinsellik aile tanışması vs
Yok 3 ay oldu çok değil ama bunu çok sevmiştim tam bu olur sanmiştim. Ailemin onayladiği tek iliskim buydu
Belki de ten uyumu olmayacaktı yine mutsuz olacaktın
Etrafimda benden hoşlanan hatta aşık olan o kadar kişi varken ben onları sevmiyorum. Benim sevdigim de beni sevmiyor böyle
knki benim yorumu kaldirsana
bana bildirim gelip duruyor
benim yorumları kaldır sana zahmet
Sonra insanlar birbirini neden aldatıyor çünkü aşk evliliği yapmıyor
knk yorumları kaldırır mısın benim
Neden bu kategori
Sitenin hatasi otomatik değistirmis
Sakin ol
Mutsuzluk
Bende gece gece yemek söyledim. Mutsuzluk işte. Bu saatte hayatta yemem normalde
Bir kız tatlı yapıyorsa demek ki 🤔🤔
evde kalmışsın zati neye üzülüyon :D
Sana bişey diyim mi? Son 10 yildir herkes bunu diyor ama her seferinde daha iyisini buluyorum millet şok.
Ama işte insanın gönlü de yoruluyor. Bu son olsun bunla yaşlanayim istiyorsun olmayinca üzülüyorsun
10 yıldır bulup bırakıyorsan o zaman bir sorunun var aşırı özgürlüğüne düşkünsündür o yüzdende olmayabilir
Erkekler seni esir almak istiyor. Mesleğini, aileni, arkadaş çevreni , yaşadığin sevdiğin şehri birakip onun peşine takılmanı istiyor.
Kimisi onla japonyaya gitmeni, kimisi Arabistana gitmeni, kimisi Ankara'ya gitmeni , kimisi İzmir'e gitmeni istiyor.
evlenince erkeğin evine gidersin erkek nerdeyse sende orada olursun eğer seviyorsan gidersin evlilik fedakarlıktır baba evi değil orası :D
Fedakarlığın sınırları vardır. Seni mutsuz eden fedakarlık kerizliktir
senin mutlu olacagın yer aile kurdugun adamdır o adamın yanında yurdunda evinde gibi hissetmiyorsan kimseyi kabul etmezsin zaten
Öyle bir dünya yok. Ben ömrümü vermişim bu meslek için, ayrica ailem de bana ömrünü vermiş. Kimse için mesleğimi ve ailemi birakamam
herkes aynısını yapıyor ama onlar bırakıyor ailesini ben mesela 4 yıldır ingilteredeyim para nerdeyse karnın nerde doyuyorsa oraya gideceksin
Benim karnım İstanbul'da da doyuyor. Ekstra için niye mutsuz olayim ki?
kariyeri parayı İstanbul'da degilde yurtdısında bulmak bir erkek napsın? senin yanını mı tercih etsin belki yarın öbürgün arıza çıkarıp baska sebeple ayrılcaksın adam o fırsatıda ömründe bulamayabilir bir daha
Yok kariyer için gitse anlarım. Son 2 sevgilim kızkardeşine yakın olmak için şehir değiştirdi. Birini kizkardeşi maddi olarak sömürüp yönetiyordu. Diğeri de abla kuzusuydu. Sonuncu abla kuzusu
he sen karakterleri zayıf diye tercih etmedin
Hayir, ablası için Ankara'ya taşınma karari aldı. Ben de pesinden gidemem. Ayrildi o da
ilginç ablası için tasınan :D
benim kardeşimde ingilterede ama ayrı ve yalnız yasıyoruz kimsenin kimseye cok faydası yok
Sen ne iş yapıyorsun
Bundan evvelki sevgilim altin madeninde çalışıyordu mühendisti. Dünyayi geziyordu iş için. Kizkardeşi ve eniştesi bunu maddi olarak sömürüyorlardı. Adam bunca yıldir bekar hiç birini bulup taniştirmamışlar bile. Benle sevgili olduğunu duyunca kizkardeşi panik oldu. Hemen Ankara'ya taşınmaya ikna ettiler ve araya mesafe girdi. Sonra da adama ev kizi bulup evlendirdiler. Benle ayrilmak için sebep bile bulamadı. Özür diledi. Olayları başkasindan duydum
Sana gelince erkekleri yedirmiyolar 😋🤣 ama saydıklarının hepsi karaktersiz tipler erkek adam kendini ve sevgilisini yönetir baskaları onu değil.. aileni seveblirsin ama seni kullanmalarına izin vermiceksin...
Benim ailem benden 5 kuruş almiyor aksine mal mülk veriyor. Yaşlandiklarinda tabi ki ilgileneceğim. Elin oğlu için terkedecek değilim. Gerçek mutlu ilişki insanları mutsuz etmeyen aşırı fedakarlık beklemeyen kolay ilişkidir. Seni günden güne bitiren ilişki değil.
Ben hem eşime hem aileme zaman ayırabilmeliyim.
Valla bende öleyim anne babam babanneme 5 yıl yatakta baktılar bende evlenmedim ama anne babalarımıza bakacak eşi bulmak zor geliyor
Işte bencil olmamak lazım, yani gel sen benim peşimden aileni birak benim aileme bak demekle mutlu evlilik olmaz.
Ikinizin de ailesine yakin olmak lazim. Ikinizin de ailesine bakilması lazim. Kimse bencillik yapmamali. Kimsenin kimseden üstünlüğü yok
yaw ailen muhtaç olunca yanına alıp bakabilirsin bugün ülkenin geldiği ekonomik sartları görünce yurtdısı daha mantıklı ben yıllık izne geleli 1 hafta oldu ve tek gördüğüm herseyin ingiltereden daha pahalı oldugu zaten yarın öbürgün parayı bulunca ülkenede geri dönebilirsin ben mesela 15 20 dönüm bir arazi alıp yesillik içinde yasamak isterim ileride
Benim 200 dönüm tarlam var memlekette. 4 dairem var İstanbul'da. Niye gideyim yahu başka yere? Bu yaz Antalyadan arsa baktim alacağim yazlik yaptirmak için.
Benim sorunum para değil huzur mutluluk aile kurmak
ne mutlu sana herkes kendinde ne eksikse onu arıyor
200 dönüm tarlayı satip antalyadan marmaristen arsa alicam. Memleketteki 200 dönüm tarlayı arsiz akrabalar kullaniyor kiraya da verdirmiyorlar. Saticam
arsa satılmaz yarın öbür gün sattıgın fiyattan alamazsın suanda arsa satıp daire alıncak zaman değil çünkü bütün ev fiyatları balon göçler ve arap turistler yüzünden fiyatlar şişti.. satıp altında ya da yatırımda kullanıcam dersen sorun değil mesela altın ve gümüş hala değerinin cok cok altında ve ilerleyen yıllarda rekor kıracaklar ve yatırım fonlarında repoda yurtdısı hisse senetlerinde iyi fırsatlar var.. ben sermayemi borsada degerlendiriyorum zaten ekonomi mezunuyum ilgi alanım diye 10 yıl içinde çok iyi bir artıs hesapladım çünkü kar her sene katlanarak gidiyor yaklasık 7 yılda falan trilyonları geçiyor hele 7 sene birikim yapıp borsada kullanmak cok cok daha iyi kazandırcak
Borsaya da girdim son 1 yildir
iyi ne güzel.. para yatırımdan kazanılır calısarak zengin olunmaz
hangi borsada oynuyorsun
aynen git uyu
Uyuyamiyorum
napican yas mi tutucan boş ver baskasi gelir
Gelir de insan yoruluyo bee!
Ben bir sürü kişiyle çıkmak istemiyorum. Tamam işte bu dediğimde yine bir fiyasko
cinsellik yasayinca mi bitti
Hayir hiç birine vermedim 🤣🤣🤣
hahaha vermedigin icindir. bakire misin sen
Vermediğim icin bir tanesi aldatmişti 😂 ama bence verince bağlanacak diye bişey yok
yas ve iliskine bagli. kac yasindasin
Kayış boşta
Öyle ruh gibiyim. Hayatta kaderin güzel olacak. Bu işin sınavı yok ki çalışasın, parayla alinmiyo ki çabalayıp alasın
Yaş doğru mu
Evet
Tecrübe olmadı mı
Ne alaka bu soru? Sorunun kategorisini site otomatik değiştirmiş. Konunun cinsellikle alakası yok
Cinsellik demedim. İlk sevgili mi
Ilk değil tabi ki
Evlilik oldu mu
Hayır hatta bakireyim
Gerçekten mi
Gerçekten, sevişmedim bile. Sadece öpüştüm hayatimda 2 kez
Harikasın sen ya
Ve sana bişey diyim mi? Ben Kibrista özel üniversitede okudum. Sinavlardan sponsorlu sonra ickili partiler olurdu davetiyeler dağitilirdi. Hiç birine gitmedim. Spor arabalı zengin çocuklar kızları gece gezmeye barlara ve kumarhanelere götürürdü topluca, ben hiç birine gitmedim. Kizlar zengin çocuklarin evinde kalirlardı yatip kalkarlardı, bedava geçinirlerdi, ben yapmadım. Sonuç olarak o kızlar bile mutlu evlilik yapti ben halen mutsuzum. Ben kiymet göremedim bir türlü
Yatmadığına pişman mısın
Değilim de, sonucu bu olmamaliydi bee!
Sonuç bitti mi ki
Ayrildik, millet o or.. p. u kizlar için ne fedakarliklar ne romantik jestler yapiyor. Benimkiler bana zerre değer vermedi yaa! Trip atsam adam gönlümü almak yerine haftalarca arayip sormuyor
Çünkü veriyorlar
Veren varken seveni kimse takmıyo
Orası daha çekici