Alalım tercihleri.
Börek&Pohaça
Simit&Açma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Simit&Açma tercih ederim ben.. yanında da buz gibi köpüklü ayran olmazsa olmazdır benim için.. ama börek de severim.. sadece sabahları çok ağır gelir.. daha çok akşamları tüketmeyi seviyorum
Börek olsun yanında da sıcak çay
Tamam siz köşe masaya oturun😀
Tamam ama biraz acele edin
Tabi ablacım. Oğlum ablanla ilgilenen mssayı sil
Hahahha 😛😛😛😅
Hesap 130 tl
Ooo ne yaptın ustam
Ablam vallahi maliyetler arttı. Una zam ona zam buna zam
Canın sağolsun ellerine sağlık çok güzeldi
Bir çay daha vereyimmi benden
Ver bakalım
Öğrencimisin?
Yok değilim
Öğrenci olsan para almayaktım
Sende alma ne olacak sanki insanlık öldü mü
Sohbetin keyifli hesaplar benden
Teşekkür ederim 🤗
Meslek nedir?
Ev hanımı
Evli olabileceğin aklıma gelmedi
Neden ki
Çok geniş geldin ondan
Niye şakasına konuştum
Çok genç geldin yazacaktım pardon
Biraz kaba oldu da
İşte yanlış yazmışım. Özür
Olsun
💐💐💐
🥰🥰🥰
🥰🥰🥰❤❤❤
Simit simit simitt
Çayçayçay
O kolay🤣🤣🤣
Bayılırım
Cevap
14Cevap
Sıcak dumanı üstünde tüten simit olsun.
Yanında karper, çay, domates, salatalık ve zeytin daha ne olsun
Yemedi yanında yat
Poğaça Börek sabah yağlı ağır gelebilir şeçimler farklı olabilir?
Patatesli börek.. 😋
Anne yapımı olsun mu?
Olsun.
Bayılıyorum
Yapmadım kahvaltı
Hadi o zaman mutfağa
Hepsinden olsun azar azar 😄
Köşe masaya oturun siz😀
Cam kenarı olsun 😄
Rezerve ama sizin için bir yer buluruz
Teşekkürler :D
İstanbul torpili
Simit odun simidi… 🙃
Taş fırın, 😀
Simit ve üçgen peynir ile çay. Veya tost ile çay.
Hımmm güzel seçim🤪
Simit, reçel çay eşlisi olsun..
Buyrun efendim sizi baş köşeye alalım
Simit ve ayran efsane ikili.
Bayılırım 👌
Mide yakar varya gideyimde alayım ozledim.
Afiyet olsun
Mümkünse evde severim dışardaysam börek
Eyvallah
Simit vazgeçilmezimdir. Benim oyumla %50 oldu ama zaten çoktan yemişsindir hahaha
Simit iyidir o tuhaf börekleri yemiyorum
Simit çay pekmez üçlüsü
Simit olsun
Afiyet olsun 💐
Börek
Ağzının tadını biliyor sun
Simit ama Angara simiti efsooo
Bizim İstanbul simidi de iyi dir
Bir simit alayım ordan
Tabi siz masaya oturun arkadaşlar yardımcı olsun
Teşekkür ederim😅
Ne içersiniz
Çay alabilirim
Tabi ablanıza bir çay verin
😂😂
Sizi buralarda ilk kez görüyorum😀
Yürümeye başlayan esnaf😀😀😀
seni birkaç soruda görmüştüm nutella bey ama hiç sorun denk gelmedi
Daha yeniyim ya
Hoş geldin o zaman
Aa karıştı yaa ben yanlış anladım
Bay nutella bey bence sen bu konuşmadan bişey anlamadın bende anladım böyle bir konuşma geçmemiş gibi yola devam edelim sjsjj
Yooo ben pot kırmadım sorun değil😀
Bence simit açma
Simit 🥯
Börek
Börek
börek olmalı
Poğaça
Simit
Simit börek poğaça çok yağlı oluyor
simit
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?