Sarhoş olmadan, aşırı saçmalamadan, sadece rahat hissetmek istiyorum.
Hangi içki içebilirim? Kokusuz olan olursa iyi olur tavsiyeniz :) :) teşekkür.
Sarhoş olmadan, aşırı saçmalamadan, sadece rahat hissetmek istiyorum.
Hangi içki içebilirim? Kokusuz olan olursa iyi olur tavsiyeniz :) :) teşekkür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bir bardak viski
Votka enerji
Güzel bir yemek varsa yanında kadınlığınızı yükseltmek maksatlı şarap
Votka enerji mi verir yani? Rahatlatır mı?
Gevşersin biraz. Alkol kana girdikçe
Hımmm. Ne kadar içim peki?
Bir bardak, kokteyl yaptırıp. Neden sosyal ortamlarda kasıyorsun ki kendini
Ya sosyal fobim gibi bişeyim var. Evden içip gitmek istiyorum kokteyl olmaz yani ortamda içemicem ajjsksndnjd
Gibi bir şey? 😂 Bir şişe viski ya da votka al o zaman. Evden çıkmadan biraz önce iç kendine gelirsin ahahah
Ahshdhdhjdj bilmiyorum net :D 😅 sosyal fobim var işte... uuh bir şişe içmicem herhalde :D
E herhalde bir bardak at arada bir 😂 kaç yaşındasın ki sen
29 :Dd eşşek kadarım yani :)
Ahhaah tartışmaya açık bu durum eşek kadar olup olamadığını bilemem çünkü 😂😂 Hiç içmedin mi daha önce
Al bir 35'lik votka, çıkmadan iki shot at kendine gelirsin.
Tamamdır dostum :))
Oy oy.. hafif. bir kokteyl yapın de.. veya calsberg luna.. birası ici
Birayı ne kadar içim:)
Tavsiye etmem az bile alsan pişman olacağın şeylere yol açabilir. Bitki çayı al
Kokusuz bir şey var mıdır bilmiyorum. Kırmızı şarap ideal bence..
Nerde taşıyorsun ısmarlayayım 😂
Yalnızca tavsiye versen😂
Tavsiye etmek yetmez ki bir mekanda bir bira 120 lira olmuş sorun yaşarsın aa 😂 adı üstünde sosyalleşmek diyorsun sen böyle kaçarsan sosyalleşemezsin hahaha
Bira iç ama çay kaşığı ile :D
Kokmuyor mu bira? :D :Dd
Kokusuz alkol yok :D Ama kokmaması için içtikten sonra biraz maydanos çiğne. ;)
Tamamdır :)
Selametle😁
Saol sende :D
Birkaç shot tekila
Birkaç fazla gelmez mi? Gerçi bilgimde yokta sallıyorum.
Ben 3-4 bira sonrası 2 shot yapıyorum etkilemiyor pek
Alışkın olduğundan olabilir mi
Çok fazla içen biri değilim
Hımm. Tamam bi denicem
Afiyet olsun 👋
Teşekkür ederim :D
😉👋
Aklıma geldi volüm iç daha iyi 😀
Volüm neki
Meyveli içecek gibi düşün
Hiç ictinmi içki
Hayır :D
Yaş kaç bebde ilk iccem
29 :)
Konusalimmi bende İlk iccem fikir vermiş oluruz birbirimize
Bilgim yokki hiç benimde:)
2 kişi beğenmişte hangisisin :)