En son küçük bir sokak lezzetçisinde döner dürüm yedim, açıkçası çok beklentim yoktu ama fena değildi. Et biraz sertti ama sosları ve yanındaki turşuyla idare etti. Orada oturup çay da içtim. Sakin bir yerdi, fazla kalabalık değildi. Dürümü beğendim mi? Yani idare ederdi. Her gidilecek bir mekan değil ama acıkınca gidilir. Fiyatı da uygundu. Biraz daha et yumuşak olsa tam olacakmış aslında. Belki bir daha giderim, bilemiyorum.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Vadideki Tavaci Recep benim icin fiyaskoydu. Sadece salatalarini begendim onun disinda ana yemek ve yan eslikciler oldukca ozensizdi. Kesinlikle verdiginiz parayi hak ermiyor. Benim bu konudaki favorim 7mehmet restauranttir. Her sey mi ozenli ve lezzetli olur.