En son hangi mekanda bir şeyler atıştırdın? Beğendin mi yediğini?

Günaydın restaurant, eh işte 😒
Gününüz mutluluk dolu geçsin✌🏻
En son hangi mekanda bir şeyler atıştırdın? Beğendin mi yediğini?
En son hangi mekanda bir şeyler atıştırdın? Beğendin mi yediğini?
Cevapla