♾️ Sabahları sadece bir şeyler içmeyi mi seviyorsunuz, yoksa yanında yemek yemeği mi

Kahvaltı
Bir şeyler içmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
♾️ Sabahları sadece bir şeyler içmeyi mi seviyorsunuz, yoksa yanında yemek yemeği mi

Kahvaltı, öğle yemeği bir arada daha doyurucu ve zahmetsiz geliyo bana. Sabah suyumu içtikten sonra kurabiye ve yulaf eşliğinde kahve içmek benim tercihim. Bu arada da kahvaltı ve öğle yemeği karışımı güçlü bir hazırlık severim🍀🗝️
Uyanır uyanmaz kendime bir şeyler hazırlamam. En az 1 saat sonra hem bir şeyler hazırlarım yerim hem çayımdan içerim..
Rica ederim 🌺
Tabii ki kahvaltı yapmak özellikle sabah uyandığım zaman direkt kahve içmeyi falan hiç sevmem güzel bir kahvaltı yapacağım uykum açılacak 2 bardak çay içeceğim en sonunda nutelli eder reçelli kahvaltıyı kapatacağım
Spor günlerinde kahvaltı yapmam spordan sonra kahve içerim yapmadığım günlerde kahvaltı yaparım
Cevap
30Cevap
Zamanım varsa, modum yerindeyse kahvaltı yapmaya bayılırım
Bu sabah yediğim lokmalari yutmak ağır gelse bile zorladim kendimi. Yorgunluktan ölüyormus gibi uyandigim sabahlarda bile hep kahvaltı yaparım.
Mutlaka kahvaltı yapmalıyım , içecekle geçiştirerek olmuyor 😀
Günaydın :D
Sana da günaydınn 😀
Nerelerdeydin :D
Kahvaltı günün en atlanmayacak öğünü aslında ama bir çoğumuz atlariz..
Günaydın :)
😊 günaydın
Kalabalık bir ortamda olduğum zaman kesinlikle Kahvaltı yapmak derim. Kendi kendimeyken de içecek içmem ağzıma birşeyler atar geçiştiririm
Kahvaltıdan yanayım ama iştahım olmuyor önce bir şeyler içiyorum genelde.
Gunun icindeki en buyuk keyif kahvalti etmektir.
Kahvaltı şart yoksa sabah sporunun bir anlamı kalmaz
Yanımda birisi varsa kahvaltı yoksa biseyler içmek yeterli
Mutlaka kahvaltı yapıyorum ama sonra kahvemi de içerim
Haftaiçi sabah, öğlen bir şey yemem ama haftasonu kahvaltı yaparım.
Kahvaltı yapıyorum pek sevmem ama mecbur mideme birseylerin girmesi lazım
Günaydın. Ben yıllardır kahvaltı yaparım.. bir şeyler içip geçiştiremiyorum 🎈
İkisini de yaparım, sağlık açısından kahvaltı önemli olduğu için kahvaltıyı seçtim.
Bisi diim mi ben galiba artık kahvaltı die sadece kahve sigara yapmaya alışmışım o yüzden sadece bi şeyler icmek
Kahvaltı vücudun enerji almasını sağladığı için çok önemli hatta
Kahvaltıdan vazgeçemem. Sürekli kahvaltı yapabilirim yemekten daha çok seviyorum.
Kahvaltı yaparken bir şeyler içmek
Değişiyor o sabah moduma göre
Hafta içi birşeyler içiyorum, haftasonu kahvaltı.
Sadece kahve 😌
Kahvalti sevmem kahve yetiyor
Önden bir çay sonra sonra kahvaltı
Aç ayı oynamaz, kahvaltı yapmak.
Kesinlikle kahvaltı boş nmide ile olmuyor
Kahvaltı yapmak tabii ki
Ben kahvaltı kültürünü seviyorum… :)
ikiside tercihim degildir.
İkisi de olmazsa olmaz.
Günaydın
Ama ben kahvaltı yapmam. fazla
Tabi ki bir şeyler içmek 😄 o da kahveeeee
Sabahı kahvaltısız boş geçirmem
Kuru simite talim
Günün en iyi öğünü kahvaltı
Kahvaltı yapmak tabikisinde
İkisini de yapmak bence
Atıştırmalık bişeyler yerim ya
tabikide kahvaltı yapabilirsem kahvaltı
Kahvaltı tâbiki
#Hükümdar
Atıştırıyorum sadece sigara altı olsun diye..
kahvaltı önemli
Kahvaltı yapmak
Cano kahvaltı
Kahvaltı yapmak tabi
Kahvaltı
Kahvaltı iyidir
bir şeyler içmek
Kahvaltı yapmak.
Her ikisi de
Kahvaltisiz olrmu be
Kahvaltı yapıyorum
Kahvaltısiz olmaz
Kahvaltı
Su evet su
Kahvaltı yapmak tabi
Kahvaltı
birşeyler içmek
Kahvaltı
Hepsi
Kahvaltı siz olmaz hacı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?