Yeme & İçme Yemek hazırlamaya üşendiğim için aç oturuyorum, benden eş olur mu? isabellayım Takip Et Xper 7 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor normalde yemek yaparım ama üşeniyorum. Hazır yemeği bile yapamam gibi şu an :( Yemek hazırlamaya üşendiğim için aç oturuyorum, benden eş olur mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. On numara beş yıldız bir eş olur gadası 0 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Soruya bayıldım yaaa fjfjg. Yengeç burcu musun sen fkfkgOlur olur güzel harika olur kıymetin bilinir 😄 0 1 Yorumla isabellayım +1 yıl ahaha inş bakalım. d Yorumla
deadofwrite8916 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Yemek veya temizlik yapmak gibi bir zorunluluğun yok. Ancak bunun bilincinde bir eşin olmalı ki huzursuzluk çıkmasın. 0 3 Yorumla isabellayım +1 yıl aradığım bir kriter bu zaten Yorumla deadofwrite8916 +1 yıl Evlilik kaderdir. Yorumla deadofwrite8916 +1 yıl Bu zamanda öyle biri zor bulunur. Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Eş olmayı bırak kendine iyilik yapmıyorsun asko enerjik ol. 0 1 Yorumla isabellayım +1 yıl doğru diyon asko dobarlanıp kendime gelcem Yorumla
Yokgibihersey Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 495 cevap paylaştı. Olur merak etme her zaman herşeyi yapacağız diye bir şey yok bugün de böyle olur yarında farklı olur 0 2 Yorumla isabellayım +1 yıl keşke herkes bu kadar anlayışlı olsaa Yorumla Yokgibihersey +1 yıl Teşekkür ederim 🤗🥰 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Olur ablacım ya sen içinden gelerek yaparsın ya da eşin hazırdan halleder. Bu gözler bunu da gördü. 0 3 Yorumla isabellayım +1 yıl :( böyle olunca da insan üzülüyor Yorumla FeshiMüna +1 yıl Yuk yuk üzülmee insan sevdiğine yapmak ister gör bak. Yorumla isabellayım +1 yıl ayy çok tatlısın sağ ol 💖 Yorumla
Hayatgercek Takip Et Master Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eş olmayı boş ver de aç oturma, dışarıdan söyle bugün de, olur böyle şeyler kafana göre... 0 0 Yorumla
alvin_23 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 50% +1 yıl Olmaz knk kendine hazılrlamaya üşeniyorsun adam elinde deri kemik kalır 0 0 Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 107 , eic 84% +1 yıl olmazda bide görmek lazim tabi belki ordan kurtarirsin :D 0 0 Yorumla
WorldOfTheMELKOR Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl yemek yapamıyorsan ne varsa onu yiyeceksin artık, olması gereken de bu :D 0 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bende şimdi dışardan söyledim. Olur olur her zaman her zaman yemek mi hazırlanır 0 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı. bu seferlik bir şey ise problem yok. herkes bazen tembellik yapmak ister 0 2 Yorumla isabellayım +1 yıl yani her zaman değil Yorumla cheekystaff +1 yıl e sıkıntı yok ozman Yorumla
Düzgünbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İnsan sadece kendisi olunca yapmak istemiyor bende de öyle oluyor ama eve birileri gelince yapıyorum 0 0 Yorumla
latidaas Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Konu sevgili olunca içinden geyşa bile çıkar merak etme 0 0 Yorumla
Sonasık24 Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 798 cevap paylaştı. Üşengeçliğin bittiği gün eş olabilirsin. Ama bugün değil. 0 2 Yorumla isabellayım +1 yıl yarın mı mesela :D Sonasık24 +1 yıl Belki yarın, belki yarından da yakın. 😁
mertyhakan Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kocana hazırlarken kendine de hazırlamış olırsın ajsjdjd 1 1 Yorumla isabellayım +1 yıl ahahaa Yorumla
Misakisaki Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı. Elin oğlu sana bal gibi yemek yaptırır merak etme 1 3 Yorumla Al_peren +1 yıl 😂😂 Yorumla isabellayım +1 yıl elin kızana yemek yapacak el oğlu bulsak :D Yorumla Al_peren +1 yıl Onu zor bulursun be izabella 😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yaa bende evliyim. Yemek yapmaya üşeniyorum çok zor geliyo. Nasil duzelir bu durum bilmuyorum. Evlenmeden önce annem yapardı hep 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Evlenince değişiyor o huyun onun icjn hazırlarsın 1 0 Yorumla
muratduru_1991 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 33% +1 yıl Olur ya bazen bende üşeniyorum yemek yapmaya vs 0 0 Yorumla
Merhametli_Adam Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl boş ver evlenip adamın başını yakma:) 0 0 Yorumla
Cooldusunce Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bazen bende oyle 0 0 Yorumla
zikkimindibiyeterbe Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl WC için aynısını yapmiyosun ins 0 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. üşenenin çocuğu olmazmış kalk yap bişşiler:) 0 0 Yorumla
OsmanAT Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 101% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 357 cevap paylaştı. Bazen bendede oluyor 0 0 Yorumla
GüzellikPeriSi_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 346 cevap paylaştı. boş ver eşin yapsın 😅 0 0 Yorumla
endîşnâk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 656 cevap paylaştı. açken sen sen değilsindir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Her erkeğin hayalindeki kız 0 1 Yorumla isabellayım +1 yıl değil mi :D Yorumla
rottate Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Sorumluluğunu anladığında evlenirsen olur 0 1 Yorumla isabellayım +1 yıl mantıklı :D Yorumla
ayşe_28 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Niye hasta misin 0 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 449 cevap paylaştı. Olur böyle durumlar 0 0 Yorumla
Haliltekin41 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl O kadar da uşenmezsin ama birlikte her şey yapılır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
On numara beş yıldız bir eş olur gadası
Soruya bayıldım yaaa fjfjg. Yengeç burcu musun sen fkfkg
Olur olur güzel harika olur kıymetin bilinir 😄
ahaha inş bakalım. d
Yemek veya temizlik yapmak gibi bir zorunluluğun yok. Ancak bunun bilincinde bir eşin olmalı ki huzursuzluk çıkmasın.
aradığım bir kriter bu zaten
Evlilik kaderdir.
Bu zamanda öyle biri zor bulunur.
Eş olmayı bırak kendine iyilik yapmıyorsun asko enerjik ol.
doğru diyon asko dobarlanıp kendime gelcem
Olur merak etme her zaman herşeyi yapacağız diye bir şey yok bugün de böyle olur yarında farklı olur
keşke herkes bu kadar anlayışlı olsaa
Teşekkür ederim 🤗🥰
Olur ablacım ya sen içinden gelerek yaparsın ya da eşin hazırdan halleder. Bu gözler bunu da gördü.
:( böyle olunca da insan üzülüyor
Yuk yuk üzülmee insan sevdiğine yapmak ister gör bak.
ayy çok tatlısın sağ ol 💖
Eş olmayı boş ver de aç oturma, dışarıdan söyle bugün de, olur böyle şeyler kafana göre...
Olmaz knk kendine hazılrlamaya üşeniyorsun adam elinde deri kemik kalır
olmazda bide görmek lazim tabi belki ordan kurtarirsin :D
yemek yapamıyorsan ne varsa onu yiyeceksin artık, olması gereken de bu :D
Bende şimdi dışardan söyledim. Olur olur her zaman her zaman yemek mi hazırlanır
bu seferlik bir şey ise problem yok. herkes bazen tembellik yapmak ister
yani her zaman değil
e sıkıntı yok ozman
İnsan sadece kendisi olunca yapmak istemiyor bende de öyle oluyor ama eve birileri gelince yapıyorum
Konu sevgili olunca içinden geyşa bile çıkar merak etme
Üşengeçliğin bittiği gün eş olabilirsin. Ama bugün değil.
yarın mı mesela :D
Belki yarın, belki yarından da yakın. 😁
Kocana hazırlarken kendine de hazırlamış olırsın ajsjdjd
ahahaa
Elin oğlu sana bal gibi yemek yaptırır merak etme
😂😂
elin kızana yemek yapacak el oğlu bulsak :D
Onu zor bulursun be izabella 😂
Yaa bende evliyim. Yemek yapmaya üşeniyorum çok zor geliyo. Nasil duzelir bu durum bilmuyorum. Evlenmeden önce annem yapardı hep
Evlenince değişiyor o huyun onun icjn hazırlarsın
Olur ya bazen bende üşeniyorum yemek yapmaya vs
boş ver evlenip adamın başını yakma:)
Arada oluyor öyle bence sorun olmazn
Dışardan soylersen eş olur
Bazen bende oyle
Olur deneyimle sabit😅
Bence evlen yoksa aç kalırsın
WC için aynısını yapmiyosun ins
Olmaz aç ayı oynamaz
üşenenin çocuğu olmazmış kalk yap bişşiler:)
Bazen bendede oluyor
boş ver eşin yapsın 😅
Söyle kocana lehmacun alsın sana.
açken sen sen değilsindir
Olmaz gibi görünüyor :D
Senden kapı komşusu bile olmaz
Her erkeğin hayalindeki kız
değil mi :D
Hazır getirtirsin bişi olmaz
Tabikide olur kocan yapsin ya Hahahahahah
Sorumluluğunu anladığında evlenirsen olur
mantıklı :D
Olur tabikii hep senmi yapcaksin😉
Çok zor
Niye hasta misin
Olur
Olmaz
Olur böyle durumlar
Olur eşin hazırlar
Olmaz hemen boşanın
O kadar da uşenmezsin ama birlikte her şey yapılır
olmaz
Bence olur