
Okula yemek götürmek için bir termos arıyorum. Fiyatları almış başını gitmiş. Hem ekonomik hem dayanıklı hemde sızdırmaz bide işlevini yerine getirsin istiyorum. Çok şey mi istiyorum canım🙄😄

Okula yemek götürmek için bir termos arıyorum. Fiyatları almış başını gitmiş. Hem ekonomik hem dayanıklı hemde sızdırmaz bide işlevini yerine getirsin istiyorum. Çok şey mi istiyorum canım🙄😄
Thermos markası da çok iyi termosların ilk üreticisi zaten ben memnunum ama yemek için bilmiyorum keza yemek için termosu var mı ondan da emin değilim. İçecekler için 8saat sıcak tutar garantisi veriyor mesela ama nerdeyse 12 saate kadar sıcak kalabiliyor termosu bir bak istersen. Onun dışında da stanley tabiki 🤷♀️ zwilling de iyidir ona da bir bakıp araştırabilirsin.
görsele koyduğunuz ürün zaten kendi kategorisinin en iyisi.. gözünüz kapalı alın.. başka ürün alınrsanız pişman olup yine bundan alırsınız.. paranıza yazık etmeyin..
Cevap
8Cevap
Bu görseldeki iyi bide penguen in bi modeli var arkadaş kullanıyor çık iyi
Stanley en iyisi başka birşeye bakma... parasi diğerleri ile kıyaslandığında yuksek ama ömürlük. urunler.
Bu işleri en iyi sen bilirsin mevzu bahis yemek olunca😃
Üzerine kamp ve balıkçılığda eklersen başka marka. baska. urune bakma. Ucuzunu alacak kadar zengin olduğunu düşünmüyorum :)
Halimiz ortada bea🥺
Sana domustu hele bak sen şuna
Yemek termosu?
Ben ilk kez duydum. Yani sefer tasının moderen olanı bu sanırım.
😃
Sefer tası sıcqk tutmq özelliğine sahip değil bunlar ısıyı muhqfqza ediyorlar b3nde ilk kez alacağım bakalım sızdıranları oluyormuş öyle olursa qnlamı olmaz yardıma ihtşyacım var karar verm3 3vrwsinde😄
Efsane Türçemi umarım çözümleyebilmişsindir😂
Şu üclü demir yemek kaplarından baska yemek kabı görmemistim. Bunlar da yenimi cikmis. Ben 90 lar da kalmisim be.
Sefertası onlar😄
Evet sefertasiydi aklima gelmedi birden.. Bunlar da sefer tasinin gelismis hali olmali 🙂
Tchibo markası mi cibo mu bilmiyorum öyle bir marka var memnunum.
Stanley güzeldir çok memnunum ben her ürününden, bir de thermos var o da baya iyi
Bir ara araştırdım ama yine de güvenemedim bilemiyorum Stanley en iyisi gibi duruyor şu an için
İlk kez görüyorum ama çok iyi buluş
Bakalım deneyip görücez
Stanley eyidir. Şaşma
Stanley ötesi yok zaten
kullanmiyoruz
En azından biri cevap verdi. Seks sorusu olsaydı dolardı buralar😄
Kirmizi sizin icin ne animsatiyor demen yeterli :D
Kesinlikle😄😄
aa bak yazmislar günahlarinida aliyorsun :D
Helallik alıcam😂😂
aman sakin bu sefer görürsün kirmiziyi kesin :D :D
Shtr ederim çok mu zor beaa😂
zaten direk dalmişin sustum ben :D
Öğrendik buralarda🤭🤭
iyi hadi bakalim aslan parcasi sana iyi sohbetler o ileri görüşlü arkadaslar ile :D
Kullanmıyorum
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?