Çiğ köfte yediğinizde yanında şalgam mı ayran mı olur? Hangisini tercih edersiniz?

Çiğ köfte yediğinizde yanında şalgam mı ayran mı olur? Hangisini tercih edersiniz?

Ayran tabi ki. Geçen gönlü kırılmasın diye şalgam aldım yanında içeyim dedim boğazımı deşti resmen. Mübarek sanki acı değil kezzap koymuş içine. Çiğ köfte ayran ben ona hayran 🤌
Cevap
13Cevap
Ben çiğ köfte sevmem ama yersem de ayran ile.
Şalgam hiç içmedim ama seveceğimi zannetmiyorum... ayran olur
Acılı olursa şalgam için yanıyor ben denedim de
Şalgamlı ayran bunun için var ayıramam onları
Ayran. Çiğköfte ekşi ve acı.. Denge lazım. Şalgam içimi cokratır
Şalgam. Zehrini alsın
Ayran daha çok yakışıyor
Şalgam daha iyi veya acılı ayran
Şalgam hayatta içmem berbat şey
Ayran 💕
Ayran veya şalgam o anki keyfime göre
Ayran
Ayran
Ayran olsn
Ayran severim.
Ayran muhakkak
Pepsi Max 😂
ayran,
Ayran içerim..
Ayran
İkiside
ayran içerim
Ayran olur..
Ayran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?