normalde şerbettli tatlı hiç sevmem hiç hem de ama tulumba tatlısı ve ayran ikilisi love 😀😀
bir de nedense pilav ve ketçap ikilisini sevmeye çalışıyorum ama sevemiyorum hardalla denicem bir de 😂
normalde şerbettli tatlı hiç sevmem hiç hem de ama tulumba tatlısı ve ayran ikilisi love 😀😀
bir de nedense pilav ve ketçap ikilisini sevmeye çalışıyorum ama sevemiyorum hardalla denicem bir de 😂
Nutella ve patates kızartması ama patatesleri tuzlamıyoruz. Spagetti ve bolonez sos da bu başlığın altına girer kesin hem acı, hem tatlı, hem tuzlu karışımlar ama tadı bozmuyor. Acı biber reçeli de, o da iyi bir uyum. Zirvede hala yerini koruyan tulumba ve ayran çiftini ayrı bir severim 😍😍
yaaa zirveee gerçekten 😂 geçenlerde pilav ve nutella yedim iyiydi 😬 bu arada ben patatesi nutellaya banarım hep ve bu benim için ketçapa banmak kadar normal 😂
ruh eşi ablası 🤪😀
😘😘😘😘😌
Benim öyle sevdiğim yemekler pek yok yani ben zıt yemekler yerine daha çok sevdiğim birbirine uyumlu yemekleri tercih ederim.. ama bazen mesela kahve ile hamburger tüketmeyi çok seviyorum :D sdfsd bunun dışında da sevdiğim yemekler bunlar
İskender kebap
Adana kebap
Manti
Lahmacun
Gözleme
Çılbır
Dolma
İmam bayıldı
Hünkar beğendi
Kuzu güveç
Kumpir
Kuzu tandır
Etli yaprak sarma
Kuzu tandır
İskender kebap
Adana kebap
Manti
Lahmacun
Gözleme
Çılbır
Dolma
İmam bayıldı
Hünkar beğendi
Kuzu güveç
Kumpir
Kuzu tandır
Etli yaprak sarma
İskender kebap
Adana kebap
bence yazsaydın barış 😀 gerçekten de çok az şey seviyormuşsun 😂
Aslında iyi fikir abla da üşengecim ben yazamam 😂 :D
sorulara uzun yazarken üşenmiyorsun 😀 bi an kebapçı mönüsünde ki liste sandım yazdıklarını 😂
😂😂 ama bence yazılarını kimse okumuyor o yüzden.
Etli yemek olsunda farketmez zıt mıt sağlıklı olsun birde öne öyle ketçap hayatta yemem :((( kelle paçayı yerim ketçabı yiyemem kola içmem şu içerim mesela balık yerken etli bir yemek olsada yiyebilirim yanında pek zıt olmadı ama :))
Cevap
21Cevap
Şekerpare Yoğurt
Nutella kaşar
Kek ve peynir yine kek ve zeytin
Aklıma ilk gelenler.
Genelde sevmem denememde ama tulimbaya bayılırım hele bide tazeyse off
Hardalı denemeni tavsiye etmem begenmeyebilirsin
hardalı normalde severim ama
Valla ben sevemedim bı turlu
Seviyorsan belki bı ihtimal hoşuna gidebilir
evet severim hardalı :)
Ne zaman deniyorsun o zaman banada haber ver merak ettim şimdi
pilav vs hardalı mı 😀
Evet evet
nerden bileyim 😀
Deneyince işte haber et diyorum gıı
nasıl edeyim ben onu unuturum 😂
Sorularına denk gelince sorarım o zaman ben sana 😂
Ne diyo bu demezsin umarım 😂
derim ne saçmalıyor bu derim 😀
Gorcez bakalım
Bu akşam denesene 😂
20 sene sonra tansiyon seker'i ölceriz artik :) soru su : Tansiyonum cikti nasil duser :)
Yok dikat ediyorum.. saglik onemli.
ne alaka 😌
he çok götürüyorum
O tulumba tatlısı büyük olmalı bir de 😄 (en sevdiğim tatlıdır) ben seviyorum nedense bazı tatlılar ve ayran güzel gidiyor
yok küçük olmalı çıtır çıtır 😀
O pilav ketçap iyi oluyor ya bir üzerine karabiber dök tamamdır 😃
denedim sevemedim 😀
Tahinli kadayıf tatlısı, ekmek üstüne bal ve beyaz peynir
ekmek üstüne bal normal geldi
tereyağ ve bal denedim
Hardal la hiç güzel olmuyor barkeku sosu fena olmuyor :D
barbekü sos deniyim o zaman 😀
Effeerim büyük sözü dinle :D
ben büyüğüm len 😂
Boy kaç? :D
ay iyi ki uzunsun he 😂 hemen büyük oldu benden 😂 kemik yaşında öndeyim netice de büyüğüm
Kemik yaşında önde olman ufak tefek olduğun gerçeğiyle birlikte benim senden kat ve kat büyük olduğumu değiştiriyor mu hayırrr :D
aman havalara da bak kat ve kat büyükmüş 😒
Birbirine zıt tatlar sevmem damak tadıma uymuyo hiç...
😒
Abla pilav ketçap okeyde ayran tulumba bilemedim. Djdjd
bir kere çok güzel 😒
Bir ara denicem djdj
tulumba ve ayranı denemeden ölmek istemiyorum.
sosis ve bal ne alaka deneyin gorun
tulumba ve ayran harikalar ötesi yaaaa 😀
Onu ben de severim ama ben şerbetli tatlı severim. Ben, genel olarak gerçi tatlıseverim. 😅😃
@Barış_LonelyForever Bana haksızlık yapma, 😀😀
Tatlı tuzlu çikolatalar favorim bunun dışında zıt zevklerim yok
Katılıyorum tulumba tatlısı ayranı bende tutarım. Tatlı eksi farkındayım acaba
Pilav ve ketçap efso bişi
ben de sevmek istiyorum 😏
Sev o zaman 😃😃😃
zorluyorum sevemiyorum 😣
Zorla güzellik olmaz boş ver sen o zaman farklı tatlara yönel 😃
ben tulumba ve ayrana devam o hâlde 😀
İşini biliyosun sen de 😃
bilirim 😈
Hayır.. midemle kavga etmeyelim şimdi
kavga iyidir bazen ya 😀
O beni döverse kötü 🤦🏻♂️🙄
sen önce davran sen döv 😀çok sevgili babamın lafıdır kavgada ilk hamleyi sen yapacaksın 😂
Sende hep babandan örnek veriyorsun 🤣 olur öyle yaparık
çünkü canım babam 😂
🥲🥲
noldu 🥺
Hiççççç imrendim 🥲🥹🙂
yaa afedersin 🥺
Saçmalama 😂 İyi güzel bir şey ☺️
Tatlı salatalık turşusu üstüne nutella😅
ayy onu düşünemedim yaaaaa 😀
😃
bu nutellaya hakaret efendi 😂
Yok canım, bir birlerine tatlılık kattılar😃
nutella dile gelse ağlar 😀
😃bence çok memnun oldu
olmamıştır 😌
İkiside tatlı ya hani😉
turşu ne zamandır tatlı 🙄
Kühne salatalık turşusu çeşitleri var marketler de bakabilirsin, tatlısı da👍🏻
Labne ve recel ikilisine bayılıyorum.
sevilir
Biber turşusu ile nohutlu pilav 😃
bunlar zıt değil yav
saçmalama be sokak pilavcılarının minik tabureleri masalarında bile acı biber turşusu olur 😂
zıt dediğim birlikte yenmeyen yemekler 😂
he işte bak bu zıtt 😂😂
günaydın iyiyim 🙂
neyi ya 😀
yoğurt, pekmez ve küp küp elma karışımı
zıt değil kız onlar
Bunu burada itiraf edemem🤭😄
niye ya 🥺
söyle 😒
bende daha zıt bişey sandım 😒 zaten gün tabağında sarma ve kek mek yenir
Pekmez sirke tavukta güzel oluyor
pişirirken mi
Sosuna koyuyorum soya sosu olmaynca bunu kullanıyorum
Yeşil zeytin ve mısır dene 😂
zıt değil ki bunlar ama 😂
Renkleri farklı 🤣🤣
ahahah ama soru o değil ya
O zaman tuzlu çekirdek limonlu soda 😂
aaa ama sende ha o da olmaz 😀
Rakı salgama da laf et tam olsun 😂😂
alkol sevmem 😬
Sen salgami al rakı bende rahat ol😂😂
Var. Helva ve acı sos
Pekmez, turşu
Baklava ayran
pilav ve ketçap severim
Baklava ve ayran
Hala midemi seviyorum
Pek sevmem öyle smnsj
denemeden konuşma 😀
Denemem herhalde 😄
Öyle herşeyi denememek lazım
aman siz kaybedersiniz çok lezzetliydi 😒
Sizi kırmak istemem …. Ama ayran ve tatlı olmaz yani🤦🏻♂️
oluyo işte çok iyi hem de 😒 ama sadece tulumba ile
Nutella ile ezme peynir çok gördüm
nutellayı çok yedim peynirle 😀
Benim yiyeceğim şeyler değil
Midesizlik
aşk olsun :/
Bal, peynir, acuka
acuka birlikte mi 😂
Evet
hayır yok
Bal ve yumurta
Pilav ketçap kalp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?