Kahvenize/çayınıza ne kadar şeker katıyorsunuz?

Kahve çay içmiyorum içersem de hep şekersiz içiyorum 😌son bir aydır çay içmedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Belkide daha fazladır içmedim. İçtiğimde tadı öğğğkk'tü hiç sevmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! "Kahvenize/çayınıza ne kadar şeker katıyorsunuz?"
Kahvenize/çayınıza ne kadar şeker katıyorsunuz?
Cevapla