Güncellemeler
+1 yıl
Belkide daha fazladır içmedim. İçtiğimde tadı öğğğkk'tü hiç sevmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! "Kahvenize/çayınıza ne kadar şeker katıyorsunuz?"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
ben şekerli içmem genellikle.. ama bazen de canım çekerse enerji içeceği ya da 3 ü 1 arada içeriyorum günaydın afiyet olsun
Kahveyi sade içiyorum cayida sadece kahvaltıda içtiğim için şekersiz içemiyorum maalesef 2 şeker kullanıyorum
Zift içip üstüne asfalt yalamazsam içim rahat etmez. -Abi bize oradan üç çay, biri kamyoncu çayı olsun.
Nasıl çaysız duruyorsun aha
İçmiyorum ahahasjahjahshajah
Ben her gün içerim
Hiç eklemiyorum
evet artık kullanıyorum
Şekersiz içiyorum
İki şekerli içiyorum
Aynen bende sekersiz iciyorum
Çift şeker
0...
Şekersiz içiyorum
Çay bardağına 2 veya 1
Şeker zararlıdır
Şekersiz içiyorum
sıfır şeker
Sifir
sıfır
Seker atmiyorum
1.5 tatlı kaşığı
şekersiz