Teşekkür ederim ☺
Bu aralar ne sıklıkla yemek yiyiyorsunuz?
Teşekkür ederim ☺
Benim yemek yeme sıklığım günde 1 öğüne düştü
Mevsim dönüşlerinde iştahım açılıyor ve özellikle tatlı tüketme alışkanlığım pek olmamasına ve hayvansal gıdalarla salatayı daha çok sevmeme rağmen canım acayip tatlı istiyor
Cevap
13Cevap
aç olduğum zaman
1 öğün çok az ama, ben 3 ağın düzenli yerim arada kuruyemiş vs yerim , düzenli yemek kaliteli ve mutlu bir yaşam demek
Aktivitelerini arttír gün içinde , spor yap
2-3 saatte bir bir şeyler yiyorum kilo almak için ve bıktım diyebilirim
6 aylık ghosting moddayım. Gizli bilgi söyleyemiyoruz.
2 öğün sadece, hasta olunca hiçbirsey yiyesim gelmiyor..
Günde 3-4 kere depoyu fullüyorum
Yiyemiyorum ya ben annem zorla yediriyor gün içinde çok koşuşturuyorum eve geldiğimdede uyuyorum direk annem uyandırıp ağzıma bişeyler tıkmassa günlerce aç kala bilirim muhtemelen
Canım ne zaman isterse sınırım yok. zaten kiloda almıyorum kafam rahat.
Bende bu ara yemek yemiyorum cidden bazen 1 öğün nadiren 2 oluyor
valla bu aralar biraz iyi birkaç gün öncesine kadar sadece kahvaltı yapıyordum O da azıcık
Yemiyor gibi bir şey bir öğün zorla oda
Canım isteği zaman.
2 öğün ve 1 ara öğün yiyorum
48 saate doğru yol alıyorum 😄
Günde 2 ana öğün bir ara öğün falan.
İştah kesildi desek yeri
tek öğün
Acıktıkça
Az sıklıkla
Günde 1 ögün
Çok az 3 öğun
Baya yiyorum
cok yiyom
5-6 bazen 7
2-3 öğün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?