Gökten yiyecek yağdırma şansınız olsaydı, ilk ne yağdırırdınız?


Ya ben kedi köpek maması yağdırırdım. Biz nasıl olsa bir şekilde doyuyoruz ama kıyamam çoğu aç. Bazıları o kadar zayıf ki kemikleri belli oluyor :(
Cevap
15Cevap
Pizza ve hamburger
Enginar; öyle de hastasıyımdır kendilerinin.😋
Valla taktir ettim seni, 2 sene düşünsen aklima gelmezdi bu soru
Hamburger ve çikolatalı olan her şey yağsın lütfeenn 😍
Tavuk dünyasında sevdigim menüyü indirirdim direkt😂
Ben bir kulum öyle bir yeteneğim hiç olmayacak. Soru garip geldi
Ne yagdiracagimdan çok nereye yagdirirdim bu önemli afrika
Bu saçma animasyonu seyretmiştim. Insanları tembelliğe alıştıran kolaycı yaklaşımla hep savaşmışımdır. Gökten yağmur ve kar yağsın. Çok az dolu. Yeterli.
Şırdan :D :D :D :D
Ceviz.
Milletin kafası gözü kanasın 😂
Jelibon yılanlı olsun..
Kahve ve kruvasan hdjfkfkd
Zeytinyağlı lahana dolma
Pirzola. Sonra bol soslu döner 🤣
Burger olablr
Pizza.
Baklava 😂
Çikolata 🍫
bonfile ve biftek
Hamburger
Pasta veya pizza.
Keid ve köpeklerin yiyeceği şeyler. Et severler
Çikolataaaaa
pizza
Noodle ve çiğköfte.
Adana kebap.
sushi
ya da yaprak sarma
Doyurucu bisey
Kebap
Pamuk
Lahmacun
Fıstık sarması
pizza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?