Kendi yaptığın tatlılardan en çok hangisiyle gurur duyarsın?
- Petibor üstüne puding ehhe 🥲 🖤
Kendi yaptığın tatlılardan en çok hangisiyle gurur duyarsın?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bisküvili pasta yaparken süt ile ıslatıp alt 2 katı sade büskivi, orta 2 katı kakaolu ile yaparken son 2 katı yine sade yapıp, kakaoların arasına küçük irilikte ceviz ya da fındığı bolca serpiştirip, her kata 2 kaşık eklenmiş nesquikli ve kakaolu puding güzelce sürmüş olup, en alt katta ince koyup en üstte bolca sermiş ve üstüne toz halince eti cici bebe serpip yiyin. Yok böyle bir şey.
Ben puding bile yapamıyorum ki gurur duyayım 😄En sevdigim pastaneden alıp yemek ki bence avukatlık yemek yapmaktan daha kolay ev hanımlarını alkışlıyorum 👏
En sevdiğim tatlı şekerparedir çok da güzel yaparım başkasının yaptığını da beğenmem, burma baklavamı fırın sütlacımı da severler benim için bir anlam ifade etmez 😅
Genel olarak hepsini yapmaktan keyif alırım. Şerbetli ve sütlüden yaş pastaya kdr. Ama profiterol. Magnolia. Tiramisu cheesecake gibileri Arkadaşlarım çok sever daha sıklıkla yaparım..☺️
Fotodakini yemek istiyorum muhallebi arasına nutella mi koymuş öyle bir şeyse bende deniycem. en güzel yaptığım tatlı magnolia ve waffle. Baya özeniyorum ikisine de
Her şeyy ama San Sebastian Cheesecake ve elmalı kremalı kek apayrı bi yerde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pasta, şekerpare, lokma tatlısı, suffle denemiştim. Oldukça beğenmiştim. Başka basit tatlıları denersem yapabilirim sanırım. Yemek yapmaktansa tatlıyı daha çok seviyorum.
@İnatçıbirkoç taralı yapmayı değil almayı daha çok seviyorum 😝 Al yap malzemeye para harca vakit harca aynı şeye denk geliyo, üzerine yorulmam ve çıkan bulaşık cabası 😝