Sevemedim gitti kuruyemiş dediğin yemekten sonra çayla birlikte yenilir😕


Sevemedim gitti kuruyemiş dediğin yemekten sonra çayla birlikte yenilir😕


Fındık ve ceviz özellikle bazı yemeklerde çok iyi uyum sağlıyor. Mesela içli köfte, muhammara, hatta bazı dolmaların içine ceviz koymak olayı değiştiriyor. Ama abartmamak lazım, her yemeğe de uymaz. Badem daha çok tatlılarda veya pilavlarda güzel. Yani kullanılacaksa yerinde ve ölçülü olmalı, yoksa yemeğin ana tadını bastırıyor. Lezzet dengesi önemli.
Cevap
12Cevap
İçli köftede sevmedim ama iç pilavda üzüm badem fıstık seviyorum
Evet çok severim yakışıyor tabi ki de afiyet olsun
Birtek salatalarda seviyorum 🙄yemeklerde sevemedim
hayır ben de sevmıyorum herkes hakettiği yerde olmalı
İçli köfte cevizsiz olmaz, aşure bademsiz olmaz. Gastronomy okundu sonuçta
Sebiz her şeye yakışıyor bence
Sebiz.. cevizin adını bundan sonra böyle kullanma kararı aldım 👍😂😎
Ben sevmem ezmelerede katıyorlar hiç güzel olmuyor.
birkeresinde bi kadının üsütnden çerez yemiştim hayatımda yediğim en lezetli çerezdi
Evet seviyorum
fıstık ve badem tüketirim
Aynen ben de yakıştırmıyorum yemeğin içine.
İçli köfteye çok yakışıyor ceviz
Yapabilen varsa yapsın. Severiz tabi
Bazı yemeklerde güzel oluyor
Bazı yemeklerde güzel oluyor..
Yeri geldiğinde evet
Sevmiyorum genelde.
Yo yakışıyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?