Tombiş ellerimle servisi bitirdiğim gibi çayı mı aldım 😀


vücudun bir savunma mekanizması aslında bu
eğer sıcakta sıcak bir içecek içilirse vücut bu sıcaklığa tepki olarak serinlik sağlıyor
soğuk su elimize uzun süre değdiğinde elimiz kızarır nedeni vücuda soğuk temas ediyor vücutta o bölgeyi ısıtmak için kan gönderip ısıtmaya çalışıyor
sıcakta da tam tersi vücut sıcaklarsa serinlik savunma mekanizması devreye giriyor
bence nedeni bu
Cevap
2Cevap

İyi geliyor. Bende içiyorum.🙂
İftiraa yok öyle bişiy çayın daha bişiy aldığını görmedim
Çay bırak yorgunluğu beni benden alıyor.. güzel nimet.
Almaz 30 yildir cay icmem
benimkini almıyor,
Deli gibi içerim
Evet alır
Alıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?