
@Nadiyekrhn yiyelim mi. Ama kahveyi sonra sen yapacaksın ellerinle şekerli. Gerçi ben şeker gibi adamım şekere gerek yok ama yine de benimki şekerli olsun 😂

@Nadiyekrhn yiyelim mi. Ama kahveyi sonra sen yapacaksın ellerinle şekerli. Gerçi ben şeker gibi adamım şekere gerek yok ama yine de benimki şekerli olsun 😂
Yiyelim de yemesine şeker olan ben değil miyim yahu😀
Sen şekersiz seversin 😂
Ayrı ayrı olmasın sende iç şekersiz ben varım 😂
Peki anlaştık 😂
Heh şöyle aslanım:))
Ahahha valla çok hoşsun 🤣
Öyleyim 🤪
Kesinlikle 😄
Yiyelimmi birlikte
Tabiki yiyelim 😍
@gokyuzunndee ama ben hazırlarım bunu boş ver
Senin elinden olur, birlikte yeriz. Zaten öyle daha tatlı olur
@gokyuzunndee teşekkürler 🤞
Rica ederim 😌
Cevap
9Cevap
@inciitanesiii yemek isterdim 🌸 çok etiket yaptım ama sdjsdj
@ErtugrulKARTAL1903 @Yecüc_Mecüc_7991 @fesfs @Fearlesgirll @Asya_2275 bu tabak Zor Yeter abi 😂
Büyüğünü yaptırırız 😂
Bana da hazırla @fesfs 😂
@Asya_2275 yumulunca kalmaz 😂
@fesfs bu kız can ya 😂
Paylaşmak güzeldir yetiririz 😅
Ya bu kızlar var ya hep bir pozitif ya tamam kızlar meyve tabağını siz hazırlayın üzerine de Alev koyun 😂
Hazırlamak benim işim 😄. Kimseye vermem. İsteyen istediği kadar yiyebilir 🤣
Yanarlı dönerli hazırlarız tamam 😂
Abi meyve fiyatlarından haberin yok herhalde vallahi senin de ne para varmış 😂😎 ayrıca unutma kızlar bizden daha güzel hazırlar
Canımız sağolsun yiyeceğimiz 3 kilo meyve olsun. Hazırlama konusuna gelince bende güzel şeyler yaparım. Dünyanın en iyi aşçıları erkek 😂
Abi şurada kızlar 2 hizmet etmeye niyetlendi yani işi bize yıktın tamam sen hazırla neyse kızlar da akşam da kek falan yapar ,😂
Ahaha @fesfs sadece sana hazırlıyor baksana. Bize yok.
Tabii ki o benim öğretmenim 😂
@fesfs sen de ıspanaklı börek ye. Börek yemeye gittiğimde meyvenin en alasını da yerim 😄
Böreği de meyveyi de aynı anda yesek olmuyor mu 😂
@fesfs ahaha mekanım neresi olsun cennet mi cehennem mi 😂
Anam kavga çıkaracak aramızda S mod var dikkat 😂 @fearlesgirll
Tamam ☺️
@fesfs soru sahibi benim. diger arkadaşlar bildirimleri kapatır yaa 🤣. Yok be ne kavgası Volki Tolki 😄
He soru sahibi Ertuğrul abi
Niye öcü gibi bakılıyorum ya 😂
Ben hazırlarım dedim fakat daha istekliler varsa yerimi devrederim seve seve
Hayır kavga etmesinler diye dedim, olay trafik polisi gibi düşün nasıl trafik polisi olmadığı zaman herkes birbirine giriyor polis olduğu zaman kimsenin sesi çıkmıyor sonuçta sen de yetkilisin 😂
Yok ya o beni sadece cehennemin dibine gönderir 😂
@_RebelWolf_ yeriz kardeşim👍🏻
Insan olma erdemini vasfını yitirmemiş her kişiyle meyve tabağını paylaşırım ama illaki özel bir insan diyorsanız tabii ki var
Yanımda güzel bir hayat arkadaşım varsa bu tabağa gerek yok
İki üç tane arkadaşım var birini yazsam diğerlerine ayıp olur, hepsini etiketlemek de çok zor en iyisi ben kendim yiyim 😅
Kendine Müslüman 😂
Napiyim 😅
Abi seninle yiyek mi
Yiyelim kardeşim ✌️😊
Ay ne bu yeni site aski mi🤮
Birilerinin bir şeyler paylaşması için illa aşk mı olması lazım.
Ne zmn senin sorunu gorsem hep ayni etiket
Olabilir @Nadıyekrhn benim sevdiğim bir insan. Her ne kadar kavga etsek de anlaşıyoruz bir şekilde 🤣
He aşk kızım ne oldu he ne oldu 😂😂
Tek yiyeyim ben
@_kirazçiçeği_ fistik ne dersin 😀
Allah derim 😂😂
Sevgilimle @mert_tm ❤️❤️❤️
Tek yerim
Kendimle
manitle
Takip listem ile
Sevdiğim kadın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar