Teşekkür ederimm sizleree <3
Bir kadının ve bir erkeğin yemek yapma konusunda yeterli bilgiye sahip olduğunu varsayalım. Kim daha lezzetli yemek yapabilir?
Teşekkür ederimm sizleree <3
Veya bununla ilgili bir tecrübeniz var mı? Eşit şartlarda kimin eli daha lezzetlidir? Biraz göreceli bir soru ama sizin denk geldiğiniz durumları merak ediyorumm.. :D
#yemek
#yetenek
#sanat
Varsa benden iyi yemek yapabilen buyursun. Profesyonel mutfaklarda çalıştım. Hani övmüyorum kendimi ama soğan salça ikilisine malzeme katıp yemek yaptım da demesin herkes 😄
Günümüzde bu ünvanı erkekler aldı gibi. Çünkü şeflere bakıldığında ağırlık olarak erkeklerin egemenlik sürdüğünü görüyoruz. Ha ben anlamam öyle şeflikten aşçılıktan ben düz yemeye bakarım. Annemin yemekleri de en iyisidir.
Şu kadar diyiyorum el lezzeti diye bir olay kesinlikle var ve bu konuda kadını erkeği yoktur. Tıpkı diğer konulardaki gibi ayrımcı bir konudur. İşi bilen herkes yemeği güzel yapar.
EiC almışım çok teşekkür ederim.
Rica ederim canım
Erkekler ancak kadının getir görünü yapar. Bir çocuğa sor bakalım anne eli der (anne olmadım daha). Hangisi baba eli der? Hiçbiri.
Çünkü baba elini tanımıyorlar daha :D
Baba elinden zehirlenirler. "Anne'ye Gel çocuğum. Baba eli tü kaka."
Hahahajsjfhds
Cevap
14Cevap
Tabi ki de kadın daha lezzetli yemek yapardı.. bir kere içine sevgisini nezaketini zerafetini de katıyor..
Kadınlar tabi. Çünkü kadınlar, çekirdekten yetişiyor. Onların mutfakta olduğu yıllar erkeklerin sokakta top oynadığı yıllardır.
Vay canına :D
Hangi meslek olursa olsun çocukluktan öğrenen daha iyi yapar o işi. Mesela, hiçbir kadın bir erkekten daha iyi tornacılık, kaynakçılık yapamaz. Niye çünkü hiç bir kız 12 yaşında sanayiye girmiyor. Onun gibi.
Doğru..
Kadınlar diyorum.
Bir erkek ne kadar yetenekli olsa da bir kadının yaptığı yemek bambaşka oluyor. :)
Öyle sanki :)
Cevap veriyorum c şıkkı eli en çok yatkın olan kişi daha güzel yemek yapar Bolu lu olursa en güzelini muhtemelen o yapar
Erkekler kadınların yanına yaklaşamaz. İstisnalar kaideyi bozmaz :)
Kadınlar tabiki erkek ne kadar becerekli olursa olsun kadının yaptığı daha güzel olur
Yani her ikiside yapa bilir
Oda insanin elindeki lezzete bagli olan bir durumdur
Dünyanın en başarılı şefleri erkek olduğunu baz alırsak erkek olmalı 😂
Yeterli bilgi ve el lezzeti varsa, kadınlar daha güzel yemek yapar
Sevgilimin/eşimin yaptığı yemek herkesin yaptığından lezzetlidir benimkinden bile😎
Dünyanin en iyi ascilari erkeklerden çıkmıştır. Somut bir veri. Arastirabilirsin
Hangisinin eli daha lezzetliyse o'dur bence
Kadın yemek konusunda eli lezzetlidir
Ünlü aşçıların hepsi erkek 🙄
Erkekler daha güzel yemek yapıyor maalesef
Erkekler derim
Bir sey diyemicem.. ikiside iyise ikisi de dicem
Kadınlar diye kalmış algımda
Cinsiyete göre değil kişiye göre değişir
Orası öyle ben sadece gördüklerinizi paylaşmanızı istemiştim <3 :D
Ben güzel yemek yapıyorum canımda aşcı yani ikimizde 🙃
Bence ikisi de güzel yapabilirdi
Erkekler
Eşitse erkekler.
Erkekler ya bence 😂
Kadınlar
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?