Arkadaşlar yedikten sonra farkettim salam paketi kenarı hafif beyaz bakın baktım acilmamisti ama orası niye beyaz normalde öyle olmazdı zehirlenir miyim?
Salam paketinin kenarı beyaz ambalajı bir şey olur mu?
Yok olur ama zehirlemez değil mi açık kalmamıştır o bölgesi baktım değildi açık ben hastayım okb hastasıyım o yüzden soruyorum içim ancak böyle bir nebze rahatliyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yanlis basılmış evham yapma korkma koku yoksa bir sey olmaz
Koku yok ve yanlış basilinca bir sorun olmaz herhalde içindekilere bir şey olmaz doğru mu
Yok yok. olmaz bakıp durma yedin artik afieyt olsun hadi çay yap kendine
Tamam teşekkürler 😅
Açılmış gibi görünüyor
Ben açtım öyle foto cektim
Bu tür şeyler sağlıklı değil zaten
Aynen biliyorum
Paketlerken olmuştur
Olur mu öyle
Neden olmasın? Mantıksız mı?
Yok olur ama zehirlemez değil mi açık kalmamıştır o bölgesi baktım değildi açık ben hastayım okb hastasıyım o yüzden soruyorum içim ancak böyle bir nebze rahatliyor
Beyaz bölgeyi daha net gösteren fotograf koyar mısın?
Tamam
Koydum
Peki. Koyduğunda bakarım.
Bozuk ürün o onu at iç
Ne olabilirki mesela
Zehirlenmezsin.