Pamuk şeker yiyen bir insana neden çocuk gözüyle bakarlar?

22 yaşındayım. Pamuk şekeri çok seviyorum ve ne zaman pamuk şeker yesem çevremden hep sen çocuk musun, yaptığın iş çocuk işi ve yaşından utan gibi laflar alıyorum.
Neden bizim toplum pamuk şeker yiyen insana çocuk gözüyle bakıyor? Pamuk şekerin sadece çocuklar için satıldığına dair bir belge mi var? İlla yemek için çocuk mu olmak lazım? Bence her yaşta yenen güzel bir yiyecektir pamuk şeker.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Pamuk şeker yiyen bir insana neden çocuk gözüyle bakarlar?
Pamuk şeker yiyen bir insana neden çocuk gözüyle bakarlar?
Cevapla