
Selamlar... Arkadaşlarım bu havada sıcak kahve içtiğim için şokla bakıyorlar bana jdkdj (Yine soğudu ya hava hdıd)

Selamlar... Arkadaşlarım bu havada sıcak kahve içtiğim için şokla bakıyorlar bana jdkdj (Yine soğudu ya hava hdıd)
Benim için hiç fark etmiyor ben kahveyi her zaman için seviyorum.. yani sıcak ya da soğuk olması veya hangi marka olduğu da önemli değil çünkü kahve içinde kendimi oldukça iyi hissediyorum kahve içtiğim zaman.. özellikle de sabahları kahve içmeyi çok severim gerçi gün içinde de içerim ama gün içinde içtiğim kahve benim uykumu oldukça fazla kaçırıyor diyebilirim.. bunun dışında ise soğuk kahveleri bir tık daha fazla içerim :)
Kahve özenle demlenir, içine bir tatlı dilim şeker eklenir ve karıştırılır. Sonra masanın üstüne bırakılır. İlk yudum alındığında, hala sıcacıktır ve inanılmaz lezzetlidir. Ardından başka işlere dalıp ve kahveyi unutulur. Ve sonunda, o an gelir. Boğazda hafif bir kuruluk hissi oluşur ve bardağa göz atılır; hala doludur. Kahve biraz unutulmuş ve soğumuş olabilir, ama hala harikadır. İçilir... Bunun bir de Nescafe versiyonu vardır benden yana hiç sevgi görmez 🙂
Soğuk kahveye bir türlü alışamadım alışmak için de mücadele ettim Bu kadar insan soğuk kahveyi çok seviyor acaba bende mi bir sorun var diye açıkçası düşündüm Sıcak kahveden bir türlü aldığım tadı soğuk kahveden alamadım
Cevap
29Cevap
Sıcak havalarda ben soğuk kahve içmeyi seviyorum ve soğuk havalarda sıcak kahveyi seviyorum💕💕💕
sıcak kahve favım yaa tadı çok iyi yaz kış içiyorum, soğuk kahvenin yeri ayrı onu da çok severim ama sıcak kahvenin tadı başka
Sıcak kahve insanıyım. Soğuk kahve bir çok markanın ürünlerini denedim ama benlik değil damak zevkime hitap etmiyor.
Soğuk ve filtre kahveyi bir türlü sevemedim sanırım bu yüzden eleştiri odağı ben olabilirim skshsh sıcak kahve candır
Kahveyi nasıl içtiğinin ne önemi var. Kiminle içtiğin çok önemli. Biriyle bir içersin kırk yıl hatırı olur.
Soğuk gaaaaave 😋 canım bir şeyler çekiyor ama ne jdkdjdjd
Bugün ne oldu biliyor musunnn. Dışarıdayım, arabanın altında kedi gördüm, bir çocukta eğiliyor arabanın altına, aha dedim kedi kurtarma operasyonu, hemen devreye girdim, kediyi çıkarmaya çalışıyoruz. Kedi sesi açtım gelsin diye, sadece miyav olarak karşılık verdi, sonra bir çocuk kolunu falan uzattı aldı, kedi kurtarma operasyonu başarılı olmuştur. Anlatasım geldi dıdjd (Ama kıyamam ya çok korkmuştuuu)
Soğuk kahve de seviyorum sıcakta ama en cok sıcak içiyorum.
Sıcak havada soğuk kahve tercih ederim. Sıcak içecekler hararet yapıyor..
İkisi de güzel ama birini tercih etmek zorunda kalsam sıcak kahve derdim.
Sicak mocha severim ben ama arada da soguk iyi oluyor
Soğuk kahve sıcak havada sıcak kahve soğuk havada 😅
Kahve dediğin sıcak olur dkdkdkkdk. Sıcak severim, sıcak içerim
Kahve serumuyla dolaşan biri olarak farketmez kiii arada kahve granulunu direk atıyorum ağzıma 😂
Soğuk aşkom, al şimdi bu bilgiyle ne yaparsan yap..
Kahve sevmiyorum.
Kahve olsunda fark etmez
Soğuk kahve şu an daha iyi ya
ikiside itina ile içilir
İki türlü de içerim kuzum.
Sıcak kesinlikle
Son günlerde soğuk kahveye sardım ben de
sicak kahve kessinlikle
Kaaave olsun yeter nasıl olduğu hiç önemli değil
Soğuk kahve başından beri
Her mevsimde sıcak kahve 👍🏻
Soğuk kahve pek sevmem yaz kış sıcak kahve içerim
Sıcak kahveyi severim.
Sıcak kahve tercihim oldu ya her zaman
Yazın soğuk kahve, Kışın sıcak kahve...
Sıcak kahve severim daha çok
Yazın soğuk
Kışın sıcak 🌸❤️
Sıcak, şekersiz, sütsüz.
Yazın soğuk, kışın sıcak.
Sıcak soğuk kahve kahve kahve her türlü içerim 😂
Sıcak kahveyi daha çok seviyorum…
Soğuk kahve seviyorum
Sıcak kahve daha çok sebiyorum.
Kışın sıcak, yazın soğuk severim.
Soğuk kahve mi olur yaw
Kahvelerle aram yok fazla
Ama sicak isterdim
Herseyin sıcağı iyidir
İkisini de çok sevmem. Çay ilk tercihim olur
yazın soğuk kahve kışın sıcak
Yazın soğuk kisin sıcak
soguk daha cok seviyorum
ben sıcak kahve daha çok seviyorum
Soğuk kahve
Soğuk buzzz gibi
Sıcak kahve
Sıcak
Sıcak
Sıcak olsun
Sıcak
Soğuk
Sıcak kahve
Sıcak kahve candır
sıcak
Kahve olsun da her türlüsü içilir
Sevmem
Aşko soğuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?