Kaşarlı poğaça aldım 7 TL verdim. Hâlâ ucuz ürünler kalmış mı?

Buradaki ekmek fiyatı 7. 5 TL olduğuna göre ekmekten ucuz kalmış. İstanbul'da normal simit 10 TL olmuş mesela. Fakirlik böyle bir şey işte. Ekmekten ucuz ürün görünce seviniyor insan sjsjssjsjsj

yine de Elhamdülillah her halimize çok şükür. Bunu bulamayan insanlarda var çünkü.

Kaşarlı poğaça aldım 7 TL verdim. Hâlâ ucuz ürünler kalmış mı?
Cevapla