Buradaki ekmek fiyatı 7. 5 TL olduğuna göre ekmekten ucuz kalmış. İstanbul'da normal simit 10 TL olmuş mesela. Fakirlik böyle bir şey işte. Ekmekten ucuz ürün görünce seviniyor insan sjsjssjsjsj
yine de Elhamdülillah her halimize çok şükür. Bunu bulamayan insanlarda var çünkü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
kalmamış bence
2012 de komegene cigkofte dürüm ayrana 3 tl veriyoduk, ulan ne günlerdi alım gücümüz vardı bee
Kaşarlı alırsan olacağı o sjsjajaj🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈
Peynir fiyatları pahalı olmasına rağmen bence gayet uygun sjsjssj
🤪kaşarsiz belki 5 lira olurdu
Kaşarlı daha güzel ya ben seviyorum kaşar peynirli poğaçayı sjsjk
Sen fakir değilsin yukaridakiler fazla zengin 😠😔 5 ay sonra 15 olur
Biz peynirlisine 14 lira vermiştik
Oo ben çok iyi almışım o zaman sjjsjjs
Bence de şükret ldfndmnfla
12 lira verdim bu sabah zeytinlisine
Sen çok vermişsin başkan. İstanbul da normal simit 10 TL diyorlar zaten İstanbul'da isen. Ben Tekirdağ'dayım
Iyi afiyet olsun
Eyvallah başkan. Teşekkür ederim
Kalmadı
Ben süt dilimine 30 tl verdim 🥹
Sen icardisin sana koymaz 30 TL. 😀
akpye ver
Yeniden refah varken niye AKP ye vereyim sjsjssj
aynı şey
İstiklal marşını bile okuyamayan, teröristlerle görüşmek için Türk bayrağını saklayan İslam düşmanı laik kafalı CHP den iyidir bence sjsjssj
sizinkiler de Türk düşmanı, pkkdan farkı yok
Türk düşmanı olduğumuz için Türk birliği teşkilatını biz kurduk dimi sjsjak Azeri Türk kardeşlerimize yardım etmek için Ermenilerinin kafasına Bayraktar ile bomba yağdıran CHP idi zaten sjssksjs Türk devletler teşkilatını da Türk düşmanı olduğu için CHP kurdu evet haklısın sjajaja
Ülkeyi Atatürk kurdu, Atatürk deyince hepiniz kuduruyorsunuz vatansız itler :D
🤣🤣🤣 Allah'ım yav ülke kurdu sanıyorlar tarih bilmeyen laikler hâlâ 🤣🤣🤣
işte bak hain bir kansı olduğun ortaya çıktı :D
Ülke kırmadı 1 rejim değiştirdi 🤣🤣 yani sana birinci sınıf tarih dersi vereyim bir de siz tarih özürlü laikleri yıllarca sattığı vatan topraklarını Lozan adı ile zafer diye kakaladı🤣🤣🤣 al bu da lozanın maddesindeb sadece bir tanesi: Lozan anlaşmasının 128. Maddesine bakalım:
“Türk hükümeti, Britanya Imparatorluğu, Fransa ve Italya hükümetlerine (düşmanlarımıza) (…) abideleri muhtevi olan arsaları ayrı ayrı ebediyyen terk etmeyi taahhüt eder.”
Ne demek bu toprakları ebediyyen, yani sonsuza kadar, Ingiliz’e, şuna buna vermek?
Soruyorum: Bizim şehitlerimizin de kanlarıyla sulanmış bir toprak parçasını emperyalistlere sonsuza kadar bırakmayı taahhüt etmek de dahil midir Lozan zaferine? Nasıl güzel satmış değil mi 🤣🤣🤣 Şimdi gidiyorsun lozanın bütün maddelerini okuyorsun ve gerçek tarih ile yüzleşince şok şok şok geçiriyorsun🤣🤣🤣
kadir delisi rehberi olan biriyle polemiğe girmem
Lozanı Kadir mi yazdı 🤣🤣🤣 neden Yunan bayrakları Lozan dan sonra dikildi bu vatan topraklarına 🤣🤣🤣 hadi git tarih araştır bu ilk dersin olsun 🤣🤣
Soruyu soranin gelcegi onun kendi profilindeki zenciyle ayni
@Truthnews vuv Tevbe haşa Allah olmuşlar gelecek hakkında bilgi veriyorlar sjajaja
Allah beyin verdiyse sen de bilirdin
@Truthnews Allah akıl verdiği için sizin gibi dünyaya tapmıyorum sjajaja eninde sonunda o beynin çürüyüp fosil olacak geriye sadece amelin kalacak. Allah sana dünyada iken bu sana verdiğim beynin ile hangi partiye oy verdin demeyecek benim rızamı kazanman için ne yaptın diyecek sjsjak beyin bedava ama kullanmasını bilene sjajajsja
Müslüman birisine dünyaya tapiyor diyorsun, dinden çıkarsın devamini okumuycam bu kafada biriyle bu kadar muhattap olduğum sana çok bile
@Truthnews müslüman olmuş olsaydın gaybı sadece Allah bilir der gelecek hakkında hüküm vermezdin. Kendini Allah yerine koyduğun için dinden çıkan sensin şu an. O yüzden acil Nasuh Tevbe et de imansız ölmekten kurtul bari
Evet biz burada bir TL'ye satiyoruz
1 TL ye sakız bile kalmadı kanka sjsjssj
Olabilir ben bir TL'den satarim
Bizde 9,5 ucuza almışsın 😂😂
İyiki sizden almamışım o zaman sjsjssj