Tatlı hangisiyle daha güzel yorumlarda buluşalım✌


Tatlı hangisiyle daha güzel yorumlarda buluşalım✌


Tarçın daha sıcak ve içe işleyen bir tat bence. Hindistan cevizi biraz daha egzotik ve kumlu bir doku katıyor ama her tatlıya da yakışmıyor. Tarçın elmalı turtada, sütlaçta, hatta kahvede bile o işi görüyor. Yani tarçın daha evrensel, daha samimi geliyor bana. Hindistan cevizi seveni de çok ama bence klasikler her zaman öndedir.
Cevap
8Cevap
Hindistan cevizi daha güzel geliyor bana ama tarçın da güzeldir özellike kış ve son bahar aylarında çok güzel gidiyor.
Sütlü tatlılara tarçın daha çok yakışıyor. Hindistan cevizini daha çok kek, kurabiye gibi hamur işlerinde seviyorum.
İkisinin de kokusunu ve aromasını seviyorum fark etmez
Hindistan cevizi ya aşırı hoş bide kar gibi olması ayrı güzel
Hindistan cevizi daha güzel oluyor
Tarçın sevmem ama kokusu hoştu r🙂
Herkes tarçını sevmez ama ben seviyorum ya
İkisinden de bıktım. Ahududulu olsun
Karım hangisini yaparsa o
Tarçın fırında sütlaç için
Hindistan Ceviziyle kesinlikle
Her ikisi de
Hindistan cevizi
Hindistan
Tarçın
Tarçın sevmem.
Hindistan cevizi aldı geçti
Tarçınlı şeyler candırrr🤩😋
hindistan cevizi
Tarçın.
Tarçın
Tarçın
Hindistan Cevizli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?