Güzel fikirmis Türkiye'nin halini gösteren bir durum işte aslında konunun arkasında o kadar anlamlı o kadar berbat bir konu olmasına rağmen sadece gülüyoruz evlerine o yemekleri goturemeyen insanlarin varlığı gün geçtikçe artıyor işte
hahahahah bu gruplar bayağıdır var aslında. Özellikle facebookta. Öğrenciyken benim bir arkadaş bunları kovalıyordu deli gibi. İstanbul için ilçe ilçe grup kuruyorlardı falan :D
Denizli'nin tozuna horozuna kızına güven olmaz 1 kısım Bu ikinci kısım sen Açlık nedir biliyor musun kaldım yani kalmadığın için eleştiremezsin şu an bunları
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Türkiye'nin özeti. Bizim köyde de aynı. Biri ölse de yemeği kalksa kültürü var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
biz lisedeyken olsaydi bu gruplar keske shjagakwgwjagwja
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Hayır gitmem.. kendim paramla alırım
İki şey rahatsız ediyor biri devletini müşkül duruma düşüren iktidar, ikincisi utanması olmayan ve ağzı için karakterinden ödün verenler.😒
Helal olsun
Bi ara bunlar daha da meşhurdu hala devam etmesi üzücü
Güzel fikirmis Türkiye'nin halini gösteren bir durum işte aslında konunun arkasında o kadar anlamlı o kadar berbat bir konu olmasına rağmen sadece gülüyoruz evlerine o yemekleri goturemeyen insanlarin varlığı gün geçtikçe artıyor işte
hahahahah bu gruplar bayağıdır var aslında. Özellikle facebookta. Öğrenciyken benim bir arkadaş bunları kovalıyordu deli gibi. İstanbul için ilçe ilçe grup kuruyorlardı falan :D
O gruba benide eklemişler 😂 Burdurda de kurulsa beniö gitme amacım basla yemek yeme değil 😂
burada da var düğünlere yemek yemek için gidenler
hayat çok pahalı insanlar haklı hususi gitmem ama yolumun üstünde lokma falan dökülüyorsa ve sıra azsa girer alırım
bana böyle hareketler çok itici geliyor görmemişler gibi Allah muhtaç etmesin muhtaçlık durumum olsa yapardım
Çocukken mahallede düğün olunca giderdikte bunlar koca koca insanlar. Bir de grup kurmuşlar Allah akıl fikir versin jfjffj
Millet orada acısıyla yüzleşiyor. Biz de açlık gidereceğiz
Büyük saçmalık bana kalırsa
ekonomi o kadar kötü bir hal aldı ki cenazelere pide dağıtacak diye gidiyor artık insanlar
Ayy bedava yemek için gitmek ayıp olur bence bi de tanimadigim insanın mevlidine niye gideyim 😂😅
Hahahah horozkentim ya Denizlili olmak bunu gerektirir
Evett biliyorum bu grupları tanıdıklarım var. Ben hiç gitmedim yalnız.
Ben yanımdaki kisinin gözünü karnını doyururum isim olmaz
Konuyu ekonomiye bağlayanlar ekonomi çok iyi olsa da giderler insanlar bozuk sebep ekonomi değil
Sevap için güzel de denebilir. fakat ihtiyacı olan insanlar çin daha da güzel
Denizli'nin tozuna horozuna kızına güven olmaz 1 kısım Bu ikinci kısım sen Açlık nedir biliyor musun kaldım yani kalmadığın için eleştiremezsin şu an bunları
Türkiye'nin özeti. Bizim köyde de aynı. Biri ölse de yemeği kalksa kültürü var
biz lisedeyken olsaydi bu gruplar keske shjagakwgwjagwja
Millette gebermişlikten ölüyo.
İnan bizim millet kadar özürlü ve aç köpek yok
Midem bulandi yemegi görünce
Cenaze kendi evinden çıkmayınca her helva tatlı gelirmiş
Ben yiyemem cenaze yerlerinde yemek
Bunun Edirne versiyonu da var üyesiyim skdjd
Hem hayır isleriz hem karın doyururuz
Yaa abi dbcndmmvmfmccm
Hayır tabiki 😄
gülüyoruz ama acınacak haldeyiz artık
yazık...
Yeminle giderim etli pilavli ise 😁 yakinsa tabii
Vay be ne günlere kaldık xd
hoş değil
bu tavır
Tam aradığım şey. Face açıyorum çekilin
Sivas'ta ne zaman kurulur tahmini
Eskiden olsa giderdim 😂
mevlit yemeği de ayrı güzel oluyor ya sjsj
Yuh yani. Ne denilir ki buna.
Pilavı bir başka oluyor ya
Mevlit de kimlerdensin diye sormuyorlar demi
Vardır gidecek olanlar
İstanbul a bekliyoruz !!
Süper bir grup 😀Hem hayır, hem zevk işi.😀
hwhdaw millet manyakmı ya
Elim ayagim tutuyor yemek yapmak zor olmasa gerek
Allah akıl fikir versin.
Bilelim de yolumuz düşerse aç kalmayalım
İstemeyen anladık. Fakat kfr olmadı
Nerde deli var o gruba toplanmis
öğrenciler duymasın :)
Rezillik, gitmem.
Gitmem ya 😂
Hayır ya😂😂
Adamlar işi biliyor
çok çirkin
Küçükken mevlüt arardım beleş yemek var diye 😅
Hayır gitmem
Iyy 😂
rezillik
Gitmem ya