Bir kere bile Starbucks'tan kahve almadım, bu kötü mü?

Starbuckstan 1 defa bile bi içecek almadım sağda solda kat kat harcadım fakirlik veya zenginlikten kastım yok, ama arkadaslarım abuk sabuk fakirmisin sanki bi kahve alıcaksın sadece dedi, yani bilmiyorum marka takıntım yok köşedeki büfeden de alır içerim giderim başka başka kafe lerden de içerim ama ne alakası var bu markadan her içen içmeyen zengin ya da fakirlik algısını oluşturuyor? Ben itici bulmuyorum ama garipsenmek saçma geliyor 💁🏻‍♀️

Bir kere bile Starbucks'tan kahve almadım, bu kötü mü?
Cevapla