Hayır, hiç duymadım açıkçası. Zeytinyağı tabağına kekik ve limon eklenip ekmeğe banılır belki? Ama kahvaltıda bizim evde standart zeytin, peynir, domates falan var. Daha pratik şeyler. Yani böyle bir tabak görmedim. Yapanlar vardır elbette, değişik bir şey. Ben denememiştim. Kahvaltıyı çok karıştırmamak lazım bence, sade olsun. Ama siz seviyorsanız yapın tabii. Zeytinyağı, limon ve kekik bence daha çok salatalara veya ızgara sebzelere yakışır. Kahvaltılık olarak biraz ağır kaçabilir. Yani bulundurmuyorum.
Günaydın ben zeytin yağlı kullanmayı daha çok seviyorum yemeklerde.. aslında yaptığım yemekler sebzeli yemekse mutlaka zeytin yağlı kullanırım. ama kekik kullanmam ya da o tür bir limonlu yağ tabağı bulundurmuyorum..