Bu aralar hangi sokak lezzetinin eksikliğini hissediyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bu aralar hangi sokak lezzetinin eksikliğini hissediyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ne zamandır hamburger yemek istiyordum ama bir türlü denk gelmedi ki zaten aşırı pahalı sürekli yiyemem. ama pizza ve hamburger yemeği özledim.
kokoreçççççççççççç
Bu aralar yemekle pek aram olmadığı için hiçbir sokak lezzetinin eksikliğini hissetmiyorum.
Cevap
5Cevap
Çiğköfte ya kaç gündür yemek istiyorum
Hatay döner diyorum
Wafel..
Şırdan, kelle paça, işkembe, kırkkat. :D :D
Uzun zamandırcanım hamburger istiyor
kokoreç , uzun zaman oldu yemeyeli
Burger olsn
Midye dolma
pilaVCILAR
Tavuk döner.
Hepsi 😂
Kokoreç
Doner
Kestane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?